“Førsteklasses mat, ikke-eksisterende service”
Anmeldelse av Skjenkestua AS

Skjenkestua AS
Vurdert som nr. 15 av 102 Restauranter i Drammen
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Middag
Middagsalternativer: Middag
Anmeldt 30. november 2018

Dette var vårt andre besøk på denne restauranten. En hverdagskveld her om dagen. Vi hadde bestilt bord. På oppfordring fra restauranten hadde vi forhåndsbestilt retter. (Hvilket var et dårlig tegn, fordi det antydet at de kanskje var underbemannet - hvilket de tydeligvis var.) Propp-full restaurant. Alle bord var opptatt av middagsgjester. Etter lang ventetid fikk vi drikke og mat. Alt var førsteklasses. Om ikke helt billig. Etter at hovedretten var fortært, skjedde det ikke noe. Vi satt og vi satt. Tomme tallerkner ble ikke en gang ryddet bort. Da vi forsøkte å gjøre opp (hvilken vi ikke fikk lov til å gjøre ved bordet), oppfattet vi betjeningen (ledelsen?) på grensen til å være direkte uhøflige. Det kunne virke som om restauranten hadde strukket strikken litt for langt, i et forsøk på å tyne mest mulig ut av et underbemannet team. Det blir lenge til neste gang her.

2  Takk, Terry507

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Etter en middag i sentrum gikk turen innom Skjenkestua, kult sted med meget bra utvalg av drikke (hadde alt spist dessverre)hyggelig betjening et must å besøke dersom man er i Drammen

1  Takk, Klinkokkos
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Stakk en tur innom skjenkestua for noen dager siden for en matbit og en god AASS bayer. De har ofte en god og rimelig dagens rett og ble ikke skuffet nå heller. Gode gammeldagse kjøttkaker gled lett ned. Kvaliteten på øllet er også på topp, kanskje byens beste bayer. Anbefales

Dato for besøk: august 2018
Takk, ricardosG5258PD
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Vi hadde gleden av å spise her en Mandags kveld. Vi spiste Burger, Hval og Fles og Duppe ala Sjenkestua. Aldeles nydelig alt sammen, burgere kom perfekt stekt sammen med nydelig dip, her får du ikke noe frossen burger, dette er skikkelige greier. Flesk og duppe ala Sjenkestua, dette var noe vi ikke hadde sett før, med brun saus? Men frykt ikke, dette var en perfekt kombinasjon, deilige tykke skiver flesk. Hvalbiff, dette har kokken gjort før, nydelig tilbredt men deilig tilbehør, ja her finner du noe for alle, på toppen får du hyggelig service av alle som jobber her. Ta deg en tur da vel

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Bigmac1975
Anmeldt 18. november 2017 via mobile enheter

Godt vennelag med lutefisk. Kan anbefales - god stemning, god service og trivelige lokaler. Stedet for en kveld med gode venner og god mat

Dato for besøk: november 2017
Takk, ToreSAlanya_Tyrkia

Reisende som så på Skjenkestua AS, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Skjenkestua AS? Del dine erfaringer!