Sjarm

Vi har vært på konsert i foajeen flere ganger de siste par årene. De har vært svært flinke... les mer

Anmeldt 9. mars 2020
MetteNorway76
Norge
Nydelig autentisk lite teater

Teater med en virkelig flott hovedsal. Teateret ble bygd opp igjen etter en brann som ødela det... les mer

Anmeldt 6. mars 2020
GardE10

Anmeldt 31. august 2018

Atmosfæren i dette teateret gir gode følelser. Sitt bare og nyt atmosfæren og de detaljerte utsmykningen. Ikke minst landets største prismelampe i taket !

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, DrammenErHot
Anmeldt 14. august 2018

Gamle flotte teateret vårt er et besøk verdt. Her er det atmosføre i en god mix med moderne fasiliteter, lys og lyd som fremmer teaterprogrammet.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, benl0e
Anmeldt 2. april 2018

Flott teater.
Hadde plass midt på .på 2 galleri under Herodes Falsk show.
Første gang vi har vært i Drammens teater.
Hit kommer vi gjerne igjen.

Dato for opplevelse: mars 2018
1  Takk, 1986Andre
Anmeldt 2. mars 2018 via mobile enheter

Vakkert teater, med dog litt harde benker. Vær obs på plassering ved bestilling. Her lønner det seg å sitte foran (uavhengig priskategori), ellers vil du måtte sitte å strekke hals under hele forestillingen for å få se.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Lilli E
Anmeldt 22. januar 2018

Vent med og reise langt av sted for og se en konsert eller lignende, besøk Drammen Teater her kommer de fleste artister som skal opptre

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, 105kajl