“Helt Nyyydelig mat”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Eksotisk perle som må anbefales. Hyggelig betjening, fantastisk mat. Vi kommer garantert tilbake

Dato for besøk: februar 2019
Takk, rogere908

2024 av 101 anmeldelser

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Ikke noe å si på maten. Mange gode retter å velge iblant! Dessverre ble det unødig lang ventetid denne gangen. Og det påvirker selvfølgelig helhetsinntrykket negativt.

2  Takk, Frode Trolsrud B
Anmeldt 8. oktober 2018

Det var første gang vi har prøvd Yaya i Drammen og det blir siste gang og! Vi har bestilt en Red curry goong (scampi m/grønnsaker) samt en Nue Pad King Namphung (file av okse m/grønnsaker).Red curry goong var smakløs og kjedelig, langt i fra, hva man forestiller seg når det gjelder Thai mat. N P K Namphung var rett og slett forferdelig, kjøttet var brent , hele retten hadde en merkelig bismak. Det var heller ikke salt eller pepper plassert på bordet som det er vanlig på utesteder. Derimot var det (alt for)mye kulisser overalt, med fuglekvitring, lyn og tordenvær effekter. Generelt var det alt for mørkt i lokalen og, det var vanskelig å lese menyen...(T.o.m. inngangsdøra var det noe gærnt med, det var vanskelig å åpne det.) Middagen ble reddet av forretten, Tom Yung G suppe m/scampi som var god. Men jeg fraråder mine venner om å besøke Yaya`s restaurant i hvert fall i Drammen (vi har ikke prøvd det i Oslo...) Håper at de satser på forbedring for ikke å ødelegge gode rykter om thai mat kjent som "en av verdens beste! Den middagen vi fikk dessv. ikke verdt pengene vi har betalt for.

Takk, Edit Geri S
StigH318, Daglig leder på Yaya's Restaurant Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Hei Edit. Takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på både ris og ros fra våre gjester, som bidrar til at vi kan gjøre en bedre jobb i fremtiden. Trist å høre at du ikke likte vår konseptrestaurant. Men, vi setter veldig stor pris på om gjester som ikke er fornøyde med maten gir beskjed til betjeningen under middagen. Hadde du gitt oss beskjed om at kjøttet du fikk var brent og ikke smakte godt, så hadde vi selvfølgelig ordnet opp i dette med en gang, og lagd ny mat til deg.

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Måtte vente en stund, men var vært det nydelig mat, men deilige smaker og sprøe grønnsaker.
Flotte lokaler og hyggelig betjening.
Som husket deg under måltidet.

Takk, Henning O
Anmeldt 11. september 2018

All maten var god, men porsjonene var veldig småe. Lokalet var koselig og så thailandsk ut. Gøy å kunne sitte å spise i en tuk-tuk med tordenvær rundt.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Trokken

Reisende som så på Yaya's Restaurant Drammen, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Yaya's Restaurant Drammen? Del dine erfaringer!