“Koselig sted i en herlig by”
Anmeldelse av Cafe Grua - STENGT

Cafe Grua
Kjøkken: Pizza, Kafé
Beskrivelse: Cafe Grua ligger på Landfalløya i hyggelige omgivelser ved Drammenselva. En Grua i gamle dager var et åpent ildsted for matlaging, vårt særpreg er våre pizzaer som stekes i en vedfyrt bakerovn fra Italia. Grua tilbyr lette lunsjretter som pai, bruschetta, salat, toast og forskjellige påsmurte. Alle våre produkter er laget fra bunnen av. Og bakervarene blir bakt i bakerovnen. Vi har også catering og det går ann å leie lokalet til lukkede selskap.
Anmeldt 13. januar 2019

Ville prøve et nytt sted i Drammen, og dette passet bra med tanke på beliggenhet.

Maten var meget god. Ikke hatt isbergsalat på pizza før, men det var godt.
Hyggelig atmosfære og god service.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, jon0farmen

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Kjempegod steinbakt pizza som virkelig anbefales Veldig trivelige og imøtekommende ansatte, og ikke minst veldig koselig lokale. Jeg kommer garantert tilbake.

Takk, Elin J
Anmeldt 27. oktober 2018

Spiste nydelig pizza og nøt smakfullt Gru øl. Trivelig atmosfære. Servicen var enestående med en tilstedeværende og engasjert kelner.

Takk, Vigdis R
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Koselig lokale og hyggelig personale. Pizzaen er definitivt Drammens beste, om ikke den beste pizza jeg har spist i Norge ! Fantastisk!!

Takk, margrethe78
Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Godt utvalg pizza, varierte smaker og vellaget. Steinovnen gir det lille ekstra som løfter hele opplevelsen, lukt ovn og pizza i lokalet.
Prøv det lokale ølet, friskt og godt....
Rask og vennlig servering...

Takk, TER42

Reisende som så på Cafe Grua, så også på