“Jeg kom og jeg gikk”
Anmeldelse av Dynastiet Restaurant AS

Dynastiet Restaurant AS
Vurdert som nr. 24 av 123 Restauranter i Drammen
Beskrivelse: Vi har servert Kinesisk mat fra Szechuan og Canton siden 2002 og det er vår glede å kunne servere og gi våre gjester en opplevelse fra den tradisjonsrike Kinesiske matkulturen. La Dynastiet ta seg av matlagingen, så kan du nyte en avslappet kveld med fantastisk mat, drikke og gode venner! Vi ser frem til å høre fra deg.
Anmeldt 20. november 2017

Søndag ettermiddag i Drammen. Jeg går inn på Dynastiet. Én person som bestiller én rett og håper på en god matopplevelse.

Men ingenting skjer. Klokken tikker. Først over en halvtime uten at noe skjer og jeg begynner å lure. Jeg følger med på personalet om de gir meg et lite hint om at maten er forsinket. Men ingen møter blikket mitt og jeg føler meg helt glemt. Det skal jo ikke mer til enn at man får beskjed om forsinkelse, og så er det meste tilgitt.

Tre kvarter går. Fortsatt ingen tegn til hverken mat eller oppmerksomhet fra personalet.

Det begynner å nærme seg timen. Dette gidder jeg ikke. Så jeg tar jakken og bare går ut. Ingen har snakket med meg på nesten en time, så hvorfor skal jeg snakke med de?

Kom maten til tomt bord? Eller hadde de helt glemt bestillingen min? Jeg vet ikke. Men det jeg vet er at jeg ikke kommer tilbake dit flere ganger.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Leif55
Chris X, Manager på Dynastiet Restaurant AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2017

Hei.
Takk for tilbakemelding. Det var leit å høre at du fikk en mindre god opplevelse hos oss. Vi har snakket om episoden hos oss. Strømsgodset hadde sin siste hjemmekamp den kvelden, derfor var det ekstra mye å gjøre, mange måtte vente på bestillingen sin. Servitøren husket deg godt og er veldig lei seg for at du måtte vente. Hun gikk til kjøkkenet for å purre på bestillingen, da den kom ut av kjøkkenet hadde du reist. Uavhengig av det, vi er en servicebedrift og lever av fornøyde gjester. Hvis du formodning skulle befinne deg i Drammen ved en senere anledning, ta kontakt med oss og spør etter Chris, så lager vi noe spesielt til deg.
Ha en fin kveld videre.

Anmeldt 21. oktober 2017

Dette er en restaurant vi har besøkt flere ganger. Meget god mat. Store porsjoner. Betjeningen er hyggelig, barnevennlig og imøtekommende.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 269elisabethb
Anmeldt 6. oktober 2017 via mobile enheter

Var innom her å spiste i forbindelse med jobb. Servitøren var hyggelig, og maten kom relativt raskt. Minuset her var at det satt en høylytt guttegjeng bak oss som snakket om upassende tema. Maten smakt greit.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Brikken82
Anmeldt 23. september 2017 via mobile enheter

Ok atmosfære og dekor, men forventet mer av maten. Dette var veldig kjedelig og anonymt. Smakte på flere retter, de var like pregløse alle sammen. Ikke valuta for pengene. Det er unødvendig å tilpasse maten til norske forhold, men dette er dessverre utbredt. Lenge til vi velger kinesisk igjen.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Ingvild Ø
Chris X, Manager på Dynastiet Restaurant AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2017

Hei, det var leit å høre at ditt besøk hos oss ikke svarte til dine forventninger. Som en seriøs serveringsted er vi alltid ute etter å forbedre oss. Kan jeg spørre når du gjestet hos oss og hva du bestilte?

Anmeldt 31. august 2017 via mobile enheter

Nudler med biff og stekt kylling med ris var godt. Stekt ris var en smule kjedelig med fortsatt en positiv opplevelse. Nudler med biff var smakfullt.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Magnus T

Reisende som så på Dynastiet Restaurant AS, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Dynastiet Restaurant AS? Del dine erfaringer!