“God mat”
Anmeldelse av Dynastiet Restaurant AS

Dynastiet Restaurant AS
Vurdert som nr. 24 av 123 Restauranter i Drammen
Beskrivelse: Vi har servert Kinesisk mat fra Szechuan og Canton siden 2002 og det er vår glede å kunne servere og gi våre gjester en opplevelse fra den tradisjonsrike Kinesiske matkulturen. La Dynastiet ta seg av matlagingen, så kan du nyte en avslappet kveld med fantastisk mat, drikke og gode venner! Vi ser frem til å høre fra deg.
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Dette er ordentlig god kinesisk mat. De har et eget øl spesielt brygget for dem, som passer svært godt til rettene. Hvis du har lyst på kinesisk, anbefales denne restauranten.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Tina K

Anmeldt 6. juni 2018

Hver gang jeg er i Drammen sørger jeg for å legge inn et besøk her. På mange måter er denne restauranten grunn god nok til å besøke denne byen. Hvorfor? Fordi denne restauranten, i motsetning til mange andre steder av samme type, klarer å servere deg en perfekt laget sur-søt svinefilet. Måltidet er ordentlig varmt, risen er som den skal, sausen er nydelig balansert og kjøttet er det aller beste jeg har fått på en kinarestaurant når det gjelder denne typen rett. Andre restauranter jeg har vært borti serverer kjøtt fullt av træler - på dette stedet er kjøttet helt rent og fint.
Sånn har det vært hver gang jeg har vært her over en lang tid.
Jeg synes betjeningen er hyggelig og sjarmerende, og de gjør jobben profesjonelt uten å bli for stive.
Dette stedet bør du besøke!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Geir M
Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Vi bestemte oss litt i siste liten og falt for beskrivelse på nettet over stedet. Ble litt skeptisk da vi ankom. Litt shabby og utdatert utseende på innredning. Trangt og litt rotete i inntrykk. Men maten overrasket veldig. Alle var veldig fornøyde med det de hadde bestillt og maten kom raskt. Valgte for Ett nr 7 og delte den med mannen. Og bestillte nr 48 på spesialiteter til hovedrett. Litt minus at den manglet salt og kunne vært litt sterkere. Men det blir seg ordne lett. Positivt overrasket etter førsteinntrykket. Servitørene var hyggelige og aldri langt unna, men litt uproffe og slepphente. Maten var god at jeg ser ikke bort fra å komme tilbake igjen.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Linda S
Anmeldt 1. februar 2018 via mobile enheter

Dette er en helt grei og tradisjonell kinarestaurant.
God mat og hyggelig betjening. Servicen kan allikevel oppleves litt fraværende sammenlignet med hva man forventer.
Stor meny. Greie priser.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Rune1973
Anmeldt 1. februar 2018

Her får du god mat. Vi spiste Sichuan kylling, og biff med løk og peppersaus. Veldig gode begge to. Du kan selv velge sterk mat om du vil det. Mye takeaway gikk ut mens vi satt der, så det er god ruslasjon på kjøkkenet selv om det virker stille i restauranten. Helt greit utvalg av drikke. Hyggelige uteplasser.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Morten S

Reisende som så på Dynastiet Restaurant AS, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Dynastiet Restaurant AS? Del dine erfaringer!