“Dårlig service og ikke særlig ålreit mat.”
Anmeldelse av Dynastiet Restaurant AS

Dynastiet Restaurant AS
Vurdert som nr. 24 av 123 Restauranter i Drammen
Beskrivelse: Vi har servert Kinesisk mat fra Szechuan og Canton siden 2002 og det er vår glede å kunne servere og gi våre gjester en opplevelse fra den tradisjonsrike Kinesiske matkulturen. La Dynastiet ta seg av matlagingen, så kan du nyte en avslappet kveld med fantastisk mat, drikke og gode venner! Vi ser frem til å høre fra deg.
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Tok veldig lang tid før vi fikk bestille drikke og mat. Måtte hente bestikk selv. Fikk slengt maten på bordet uten at de ga til dem som skulle ha- vi var kun 4. Maten var ikke særlig god. Ikke noe grønnsaker til meg og venninne, og en liten saus på deling. Maten til de andre var nesten bare løk og nesten ikke kjøtt. Går aldri her for mat igjen. Sikkert ålreit å ta en øl eller brus.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Annicken S

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Maten var veldig god og delikat dandert. God service og maten kom raskt. Rolig lokale. Barnevennlig.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 582j_rnn
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Dette er ordentlig god kinesisk mat. De har et eget øl spesielt brygget for dem, som passer svært godt til rettene. Hvis du har lyst på kinesisk, anbefales denne restauranten.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Tina K
Anmeldt 6. juni 2018

Hver gang jeg er i Drammen sørger jeg for å legge inn et besøk her. På mange måter er denne restauranten grunn god nok til å besøke denne byen. Hvorfor? Fordi denne restauranten, i motsetning til mange andre steder av samme type, klarer å servere deg en perfekt laget sur-søt svinefilet. Måltidet er ordentlig varmt, risen er som den skal, sausen er nydelig balansert og kjøttet er det aller beste jeg har fått på en kinarestaurant når det gjelder denne typen rett. Andre restauranter jeg har vært borti serverer kjøtt fullt av træler - på dette stedet er kjøttet helt rent og fint.
Sånn har det vært hver gang jeg har vært her over en lang tid.
Jeg synes betjeningen er hyggelig og sjarmerende, og de gjør jobben profesjonelt uten å bli for stive.
Dette stedet bør du besøke!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Geir M
Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Vi bestemte oss litt i siste liten og falt for beskrivelse på nettet over stedet. Ble litt skeptisk da vi ankom. Litt shabby og utdatert utseende på innredning. Trangt og litt rotete i inntrykk. Men maten overrasket veldig. Alle var veldig fornøyde med det de hadde bestillt og maten kom raskt. Valgte for Ett nr 7 og delte den med mannen. Og bestillte nr 48 på spesialiteter til hovedrett. Litt minus at den manglet salt og kunne vært litt sterkere. Men det blir seg ordne lett. Positivt overrasket etter førsteinntrykket. Servitørene var hyggelige og aldri langt unna, men litt uproffe og slepphente. Maten var god at jeg ser ikke bort fra å komme tilbake igjen.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Linda S

Reisende som så på Dynastiet Restaurant AS, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Dynastiet Restaurant AS? Del dine erfaringer!