“Bra mat men dårlig service. ”
Anmeldelse av Dynastiet Restaurant AS

Dynastiet Restaurant AS
Vurdert som nr. 24 av 123 Restauranter i Drammen
Beskrivelse: Vi har servert Kinesisk mat fra Szechuan og Canton siden 2002 og det er vår glede å kunne servere og gi våre gjester en opplevelse fra den tradisjonsrike Kinesiske matkulturen. La Dynastiet ta seg av matlagingen, så kan du nyte en avslappet kveld med fantastisk mat, drikke og gode venner! Vi ser frem til å høre fra deg.
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Maten var kjempe god. Så satt vi og ventet på å bestille mer å drikke og dessert. Vi ble sittende litt over en halvtime å vente på servitøren som aldri kom, dermed dro vi.

☹️

Takk, Christine H

Anmeldt 25. august 2018

Var ikke så fornøyd sist gang jeg skrev om stedet, men nå har ting snudd.

Ny spennende meny med spennende smaker har løftet det hele til nye høyder. Og å bestille and er ikke lenger noe sjansespill!

Den nye serveringsdamen begynner å bli varm i trøya også.

Interiøret begynner å bli modent for oppdatering. Parodi på kinarestaurant på 80-tallet...? Rydd opp, få ut glorete drager og tull, ren og enkel stil er mye bedre. Se hva Hellestrøm gjorde hos de restaurantene han besøkte. Tenk nytt, og få enda bedre fotfeste i restaurantmiljøet i Drammen. I tillegg har dere jo en stor ubrukt underetasje.

Lykke til videre, og fortsett det gode arbeidet!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Leon_Norway
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Tok veldig lang tid før vi fikk bestille drikke og mat. Måtte hente bestikk selv. Fikk slengt maten på bordet uten at de ga til dem som skulle ha- vi var kun 4. Maten var ikke særlig god. Ikke noe grønnsaker til meg og venninne, og en liten saus på deling. Maten til de andre var nesten bare løk og nesten ikke kjøtt. Går aldri her for mat igjen. Sikkert ålreit å ta en øl eller brus.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Annicken S
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Maten var veldig god og delikat dandert. God service og maten kom raskt. Rolig lokale. Barnevennlig.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 582j_rnn
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Dette er ordentlig god kinesisk mat. De har et eget øl spesielt brygget for dem, som passer svært godt til rettene. Hvis du har lyst på kinesisk, anbefales denne restauranten.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Tina K

Reisende som så på Dynastiet Restaurant AS, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Dynastiet Restaurant AS? Del dine erfaringer!