“Hyggelig sted med god mat”
Anmeldelse av Pigen Café og Bar

Pigen Café og Bar
Vurdert som nr. 41 av 111 Restauranter i Drammen
Kjøkken: Kafé
Beskrivelse: Gode opplevelser i lun atmosfære
Beskrivelse: Gode opplevelser i lun atmosfære
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Meget hyggelig og intimt sted, selv med ganske full restaurant tok det ikke lang tid fra bestilling til maten var på bordet, hamburger menyene kan anbefales, mye mat med godt tilbehør på fatet.

Takk, Klinkokkos

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Når man ikke kan spise mat med gluten, er det som regel et tørt brød som blir servert, men her leverte Pigen en saftig Club sandwich med deilig og saftig glutenfritt brød med nydelig aioli
Kyllingen var godt krydret og pommes fritesen var sprø og god.
Kan anbefales på det sterkeste

Takk, Anita M
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

I dag prøvde jeg og en venninne en Gourmet burger med drikke til. Dette var en super opplevelse! Maten var perfekt og så godt ut på tallerken. Det var super service, samt mat og drikke kom samtidig og raskt. Veldig fornøyd med de ansatte også. Anbefaler på det sterkeste

Takk, Veronica B
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Veldig bra service, servitøren kom med engang og var veldig blid og hyggelig . Kort vente tid selvom det var en del gjester.
Spiste gourmet burger og jeg må si det var en av de beste burgerne jeg har fått.

Anbefales på det høyeste !

Takk, martinef898
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Var innom Pigen, som ligger sentralt plassert på Bragernes torg i Drammen, for å ta en lett middag. Bestilte kyllingsandwich som ble servert raskt og var velsmakende. Ser at enkelte kommenterer på servicen, men jeg synes ikke den er så ille som enkelte beskriver. Lokalene til Pigen er etter min mening et av de mest gjennomførte av spisestedene i Drammen. Det er mange detaljer man bør få med seg så en liten rundtur i lokalene anbefales.

Takk, Morten W

Reisende som så på Pigen Café og Bar, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Pigen Café og Bar? Del dine erfaringer!