“Lunsj for 2”

Katana Sushi
Vurdert som nr. 69 av 114 Restauranter i Drammen
Kjøkken: Sushi, Japansk
Anmeldt 21. november 2018

Vi valgte en kombinasjonsrett av Nigiri og sushi da jeg skulle smake på dette for første gang. Maten smakte godt og var lagt pent opp på fatet. Kommer garantert tilbake for å smake på andre retter.

2  Takk, vanja1976

Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Bestilte sushi 14 biter og 2 vårruller. Det smakte godt og ble laget raskt. Tok en spasertur på Gulskogen for å slå i hjel tiden mens vi ventet på maten. Det var bra levert med unntak av at de var tom for vårruller og vi fikk da tilbake penger for dette når vi hentet maten.

Blide folk, raskt levert og smaker godt. Spiser gjerne her igjen.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, 442catob
Anmeldt 19. april 2017 via mobile enheter

Det er her jeg kjøper sushi når det er takeaway. Syns ikke det er sånn superfint å sitte der å spise. Favoritt er temperaturen fouto maki.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 823liseg
Anmeldt 24. mars 2017 via mobile enheter

Bestilte sushi take away. Maten så delikat ut og smakte helt nydelig. Gleder meg til neste besøk. Anbefaler også bubbletea utrolig godt

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 144fruh
Anmeldt 19. januar 2017

Har alltid fått fersk og god mat! Har vært her mangfoldige ganger for Rainbow makien som er fabelaktig. Men noen dager er det litt forskjell på temperatur på maten, hvordan risen er lagd og hvor god stemningen er bak disken. Når det kommer til lokalet så hender det at det er rent og pent og noen ganger er det litt mer skittent her. Kunne godt kommet med litt mer spennende retter.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Espen B

Reisende som så på Katana Sushi, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Katana Sushi? Del dine erfaringer!