“Supergod mat”

Katana Sushi
Vurdert som nr. 67 av 104 Restauranter i Drammen
Kjøkken: Sushi, Japansk
Anmeldt 18. juli 2020

Familien elsket maten vi bestilte. Rask levert og god kvalitet. Det blir flere bestillinger på oss. Anbefalles.

Takk, Z5186FWmonicaf

Anmeldt 30. april 2020

God kvalitet på råvarene som restauranten bruker og kvaliteten på risen de har.
Kult med sushibånd og skjermer. De andre vietnamesiske rettene som jeg prøvde var også meget gode. Anbefales å ta en tur innom.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Hirohqvu
Anmeldt 9. mars 2019 via mobile enheter

Har spist en del her. Sushien er veldig god. Kan variere litt på hvem av de som står og lager dette.
Når det kommer til lokalet man kan sitte å spise er ikke det noe å rope hurra for . Ofte jeg har måttet be betjeningen om å vaske plassen før jeg skal få maten. Og det skal ikke være nødvendig. Dette er noe de selv bør se. De har også fått ny spisegrupper hvor det er ment at 2 eller fler skal sitte. Og for de som kommer alene må sitte på noen forferdelige barkrakker og glane ut på parkeringsplassen.
Sushi er godt og god kvalitet, men service og renhold og lokalet er det verre med. Betjeningen er sånn midt på treet. Syns dette stedet har tapt seg veldig siste tiden dessverre.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, 383evelyns
Anmeldt 21. november 2018

Vi valgte en kombinasjonsrett av Nigiri og sushi da jeg skulle smake på dette for første gang. Maten smakte godt og var lagt pent opp på fatet. Kommer garantert tilbake for å smake på andre retter.

2  Takk, vanja1976
Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Bestilte sushi 14 biter og 2 vårruller. Det smakte godt og ble laget raskt. Tok en spasertur på Gulskogen for å slå i hjel tiden mens vi ventet på maten. Det var bra levert med unntak av at de var tom for vårruller og vi fikk da tilbake penger for dette når vi hentet maten.

Blide folk, raskt levert og smaker godt. Spiser gjerne her igjen.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, 442catob

Reisende som så på Katana Sushi, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Katana Sushi? Del dine erfaringer!