Vinbesøk

Anmeldt 5. januar 2017
Adventures67
Drammen, Norge

Anmeldt 22. september 2018

Rekord Bar er et trivelig sted å stikke innom for en øl eller to. Veldig bra utvalg av øl og hyggelig og kunnskapsrik betjening. Anbefales.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, RuneF991
Anmeldt 6. mai 2018 via mobile enheter

Byens beste utvalg av øl og et hyggelig sted for shuffleboard eller en trivelig kveld med venner. Mekka for de som er glad i øl

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, 613kjetila
Anmeldt 17. mars 2018 via mobile enheter

Sist jeg var her, var puben/klubben ett
Friskt pust i ett noe trist utelivs Drammen. Men det har tapt seg noe, og lokalene synes jeg blir mer og mer trist. Servicen har også tapt seg vesentlig, og ølmeny på veggen er dårlig oppdatert og prisen er alt for høy. Det litt freshe stedet det en gang var har blitt noe trist og stillestående dessverre, og trenger litt utvikling og oppdatering etter min mening, selv om typer øl er strålende!!

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Foodsterbasse
Anmeldt 28. oktober 2017 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære. God service. Fullt! Sentralt. Tydelig et sted hvor folk trives en lørdagskveld. Kommer gjerne igjen.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, nettg79
Anmeldt 5. januar 2017 via mobile enheter

Et hyggelig sted for å treffe venner eller kolleger. Shuffleboard har de også. Bra utvalg og grei service i baren, men det er lov til å smile bak baren også.

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, Adventures67