“God mat”

Zemi Asia Cuisine
Vurdert som nr. 6 av 102 Restauranter i Drammen
Kjøkken: Asiatisk
Anmeldt 13. desember 2018

God mat med fine råvarer. Veldig hyggelig og oppmerksom betjening. Her ant alle i familien noe de likte. Kan anbefales på det sterkeste.

Takk, Lise K

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Ferske og friske råvarer. Bra pris. Hyggelig betjening. Det var ingen andre gjester tilstede..også på en fredag! Denne maten fortjener virkelig ikke dette. Kom for en god matopplevelse.
Vi kommer igjen.

Takk, nettg79
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god sushi og veldig hyggelig servitør. Vi satt i restauranten i over en time, og vi var de eneste gjestene. Ikke noe å utsette på maten eller servitør.

Takk, Elin J
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Vi ble møtt av en utrolig hyggelig servitør som var tilgjengelig hele tiden, og fylte til og med på vann flere ganger uoppfordret. Maten var fantastisk, kjøttet var passe stekt. Sushien var fersk - og noe av det beste jeg har smakt. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, SolanGundersen
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

God mat, hyggelig og profesjonell betjening. Eneste minus er få gjester, disse fortjener mye bedre. Beste sushien jeg har smakt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Einar H

Reisende som så på Zemi Asia Cuisine, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Zemi Asia Cuisine? Del dine erfaringer!