“Stadig tilbake til”

Zemi Asia Cuisine
Vurdert som nr. 6 av 110 Restauranter i Drammen
Kjøkken: Asiatisk
Anmeldt 25. januar 2019

Friske råvarer, variert og god mat/drikke. Servicen er akkurat passe, d.v.s. tilstedeværende, ikke påtrengende, smilende, behagelige. Rent, pent og prismessig greit.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Guri D

Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Jeg spiste en forrett og en hovedrett her, jeg var meget fornøyd med service og pris, stedet var både rent og pent. Maten var veldig god. Stor meny. Anbefales

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Tomerik
Anmeldt 13. desember 2018

God mat med fine råvarer. Veldig hyggelig og oppmerksom betjening. Her ant alle i familien noe de likte. Kan anbefales på det sterkeste.

Takk, Lise K
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Ferske og friske råvarer. Bra pris. Hyggelig betjening. Det var ingen andre gjester tilstede..også på en fredag! Denne maten fortjener virkelig ikke dette. Kom for en god matopplevelse.
Vi kommer igjen.

Takk, nettg79
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god sushi og veldig hyggelig servitør. Vi satt i restauranten i over en time, og vi var de eneste gjestene. Ikke noe å utsette på maten eller servitør.

Takk, Elin J

Reisende som så på Zemi Asia Cuisine, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Zemi Asia Cuisine? Del dine erfaringer!