“Utrolig lang ventetid”

Vurdert som nr. 16 av 99 Restauranter i Drammen
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom kl. 19:00 og vi hadde bestilt bord. Etter ca 15 min fikk vi bestilt drikke av en løpende servitør. Vi fikk også beskjed om at det ville kunne ta litt tid å få maten etter at vi hadde bestilt. Drikken kom, men servitøren løp videre. Etter ca 20 min kom han løpende tilbake og tok vår bestilling av mat. Etter nesten en tube etter bestilling observerte vi at et bord som kom inn over 30 minutter etter oss fikk sin mat. Da gikk jeg høflig bort til baren og kelneren og sa at dette var urimelig. Han beklaget og etter noen minutter kom også vår mat. Det tok altså nesten 2 timer fra vi kom inn døren til vi fikk vår mat. Dette må jo være byens tregeste levering. Kan dessverre ikke anbefale denne restauranten selv om vi fikk en ny runde med drikke på huset og en skål med tortillachips, chips som et annet bord hadde bestilt feil. Det at maten smakte godt oppveier dessverre ikke totalopplevelsen av dette besøket.

Takk, Kjetil F

Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Maten er god, men servitøren er veldig overlegen ovenfor spesielt ungdommer, noe som gjør det mindre hyggelig...

Dato for besøk: juni 2020
Takk, anetsor
Anmeldt 10. mars 2020 via mobile enheter

Veldig god mat. Vi har spist italiensk pizza og burger som begge er å anbefale. Hyggelige servitører og fint lokale. Anbefales!

Dato for besøk: mars 2020
Takk, siljelykke
Anmeldt 9. mars 2020 via mobile enheter

Det er alltid hyggelig her. Omgivelsene er koselige, de som jobber her er flinke og maten er god. Passer til alle anledninger.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, MetteNorway76
Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

Altså, hva skjer med sure servitører i Drammen!?!? Jonas har en eksepsjonelt hyggelig servitør. Dessverre er ikke han der hver gang. Da møter man istedet han som ikke burde få lov til å jobbe i servicebransjen i det hele tatt! Makan til dårlig behandling skal du leite lenge etter. Synd for Jonas, som egentlig er både hyggelig og har god mat!

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, joz1979

Reisende som så på Jonas B. Gundersen, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Jonas B. Gundersen? Del dine erfaringer!