“Anbefales”

Vurdert som nr. 19 av 106 Restauranter i Drammen
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Super betjening - oppmerksomme, hyggelige, vennlige og med glimt i øyet selv om det var mye folk og ca 30’C ute. Pizza og pasta smakte godt over gjennomsnittet.

Takk, Wander230075

Anmeldt 13. mai 2021 via mobile enheter

Vi ankom og ble tatt godt i mot av en ung kar som viste oss umiddelbart til vårt bord. Ventetiden var relativt kort og maten smakte veldig godt (chiliburger). Kommer hit igjen

Dato for besøk: mai 2021
Takk, BjornIsak
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Veldig bra service og maten er variert og god ,drammens beste servitører kan anbefales bra sted pizzaen er også veldig god

Dato for besøk: august 2020
Takk, 400fredrikm
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Vi valgte ta lunsj her en lørdags formiddag. Satt ute på uteserveringen. Rask service fra oppegående ung kelner. Fikk bruschetta med kylling som smakte Ok. Brødet kunne gjerne vært grillet før aiolien ble smurt på med salat og tomater. Litt liten porsjon.
Maten får karakter tre, men servicen var så bra at den bikker til fire totalt.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, VacationOslo
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Jonas B. Gundersen har en flott beliggenhet ved Bragernes torg.
Enkel og grei meny, hvorav Pizza og Hamburger utgjør hoved valgene.
Bra for/lunch-rett med Jonas planken.
Ok vegetar pizza, og anstendig utvalg av øl og vin.
I det hele tatt en ok plass som ikke gjør seg vekk, men heller ikke vekker de store ovasjonene.

2  Takk, bj_rntrondt

Reisende som så på Jonas B. Gundersen, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Jonas B. Gundersen? Del dine erfaringer!