“Overraskende små porsjoner”

Vurdert som nr. 18 av 108 Restauranter i Drammen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 21. september 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening, ok service.

Bluecheese burger! Medium.

Det var en så liten porsjon at et barn ikke ville blitt mett! Og til kloss på 250kr. Veldig liten pommes frites og burgerkjøttet var så lite at man måtte løfte av burgerbrødet for å se om det faktisk var noe kjøtt der. Smaken var alt for søt! Og dette er en burger jeg er veldig glad i, som absolutt ikke skal være så søt! Og bestiller man en burger til nesten 250kr så forventer man at det i hvertfall er 100-150g med burgerkjøtt. Men her var det ikke i nærheten av 100g

Så alt i alt en ok plass å spise, men skal du bli mett så bestill pizza!

De var ganske pushy for at vi skulle bestille mer å drikke når det var 45min til baren stengte. Og så når baren da var "stengt" så kom det inn en gjeng med random folk som satt seg ned å bestilte fra baren, så der skjønte jeg ikke stort. Men men alle restauranter har vel sin måte å få folk til å kjøpe mer, men ikke den beste måten spør du meg. Lite hyggelig slik.

Ellers, hyggelig lokale, reint og varmt!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Storyteller696021

Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Jonas B, jeg heier så på dere, og har spist hos dere utallige mange ganger gjennom årenes løp. Både privat og via jobben i ulike sammenhenger. Og dere lykkes alltid, men dessverre ikke i dag.. vi bestilte floorlegger, maten kom raskt, og alt var ok. Men så begynte jeg å skjære i pizzaen og oppdager at den var deigete. Ikke helt stekt igjennom, manglet nok noen få minutter til bare så hadde den vært i sitt ess! Jeg prøver med gaffelen min flere steder bare for å teste, og oppdager da også at den er deigete. Det er slik at når jeg tar en bit mellom pekefinger og tommel, så får jeg deig mellom fingrene. Vi sier ifra til en meget hyggelig ung gutt, han spør om vi vil ha en ny en, og vi svarer at det hadde vært fint (og vi sa ifra på en meget hyggelig og høflig måte). Vi venter, men så kommer det 3 ulike servitører til og spør hva som skjer og hva de kan gjøre, vi forklarer igjen. Da får vi beskjed om at de kan steke den samme pizzaen vår på nytt igjen. Vi har nå altså totalt 4 stk som kommer bort og skal ordne opp for oss! Vi tenker at vi ikke vil lage mer oppstandelse og talker ja til det. Så får vi pizzaen vår på nytt igjen, mere stekt, men halve pizzaen var jo ikke der for det måtte jo kastes fra oss før de tok den inn i ovnen igjen! Vi fikk 52 kroner i avslag, opplevde sure blikk, og ikke velkommen igjen. Ærlig talt! Etter så mange år i bransjen, og så bra omtaler, også komner vi med 1 liten klage! Det går ikke an! Ta det litt mer sporty da! Og ikke minst, rydd opp i rutinene deres når det evt kommer klager! Til slutt vil jeg ønske dere lykke til videre, jeg håper dere holder koken i mange år fremover!

Dato for besøk: september 2021
4  Takk, cecilieh656
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Super betjening - oppmerksomme, hyggelige, vennlige og med glimt i øyet selv om det var mye folk og ca 30’C ute. Pizza og pasta smakte godt over gjennomsnittet.

Takk, Wander230075
Anmeldt 13. mai 2021 via mobile enheter

Vi ankom og ble tatt godt i mot av en ung kar som viste oss umiddelbart til vårt bord. Ventetiden var relativt kort og maten smakte veldig godt (chiliburger). Kommer hit igjen

Dato for besøk: mai 2021
Takk, BjornIsak
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Veldig bra service og maten er variert og god ,drammens beste servitører kan anbefales bra sted pizzaen er også veldig god

Dato for besøk: august 2020
Takk, 400fredrikm

Reisende som så på Jonas B. Gundersen, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Jonas B. Gundersen? Del dine erfaringer!