Åpen i dag: Stengt
Mye moro, action og trim ;)

Anmeldt 9. august 2016
kvinne_10
Norway
Veldig bra

Bra bane med mange muligheter. Kommer definitivt hitt tilbake. Litt synd at poengene ikke ble... les mer

Anmeldt 12. august 2015
479lasseb
Oslo, Norge

Anmeldt 9. august 2016

Flotte lokaler og topp utfordringer (y) Her kan du joine andre om du kommer alene. I tillegg er det topp for ulike grupper både privat og jobb sammenheng. God underholdning for store og små!

Dato for opplevelse: juli 2016
1  Takk, kvinne_10
Lloyd A T, Leder  på Trigger Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2016

Hyggelig at du likte besøket hos oss.
Takk for anmeldelsen.

Mvh Lloyd

Anmeldt 25. april 2016 via mobile enheter

Klart det blir adrenalin også i en kropp nærmere 50 år. Man blir som en liten unge når vesten med laservåpenet kommer på. Så vil du ha moro og action er det bare å legge turen hit.

Dato for opplevelse: mai 2015
Takk, PerOlav_Drammen
Lloyd A T, Leder  på Trigger Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. april 2016

Hei Per Olav,

Takk for hyggelig anmeldelse.
Man er aldri for ung til å leke!

Mvh Lloyd, avd. leder MZDrammen

Anmeldt 13. august 2015 via mobile enheter

Bra bane med mange muligheter.
Kommer definitivt hitt tilbake.
Litt synd at poengene ikke ble telt riktig på ene pistolen

Dato for opplevelse: april 2015
1  Takk, 479lasseb
Lloyd A T, Manager på Trigger Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2015

Hei,

Tusen takk for hyggelig anmeldelse.
Beklager at det ble kluss med poengene.
Vi prøver å holde utstyrsparken oppdatert, og reparert hele tiden.
Si ifra neste gang du er her, så skal vi sørge for at opplevelsen blir 100%

Mvh Lloyd, avd. leder

Anmeldt 2. juli 2015

er et sted for alle aldre dem er urolig flinke til å hjelpe jeg var der med noen venner å vi stor koste oss vi skal dra dit igjen å det er ikke langt fra drammen sentrum
jeg anbefaler dette stedet på det sterkeste

Dato for opplevelse: september 2014
Takk, dovakin2015
Lloyd A T, Leder  på Trigger Drammen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2015

Hei,

Tusen takk for hyggelig anmeldelse.
Hyggelig å høre at dere følte dere imøtekomme.
Hjertelig velkommen tilbake når som helst.

Mvh Lloyd

Anmeldt 28. mai 2015

Jeg tok med vennegjengen på bursdagsfeiring her med stor suksess! De fleste er over 30 år og alle har spurt om vi ikke skal gjøre det igjen snart :) Anbefales!!

Dato for opplevelse: mai 2015
Takk, Atleee

Store gutter leker best!
Glad dere likte dere her.

Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!

Mvh Lloyd, avd. leder