“Min gamle favoritt - tapt seg helt.”
Anmeldelse av Mirawa Restaurant

Mirawa Restaurant
Vurdert som nr. 54 av 104 Restauranter i Drammen
Kjøkken: Kinesisk, Mongolsk
Middagsalternativer: Gatekjøkken
Middagsalternativer: Gatekjøkken
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Denne restauranten har vært min favoritt i mange år, det lå nært mitt bosted og de hadde skikkelig mat. De 3 siste gangene har min familie og jeg fått grusom mat, veldig seigt kjøtt med dårlig smak, risen var heller ikke ferdig kokt. Det hjelper lite å si ifra til de ansatte når de ikke ønsker å forstå hva vi sier. Det er trist å se favoritt restauranten sin falle helt fra toppen og ned. Vi har funnet ut at vi aldri kommer tilbake til denne restauranten, vi har funnet en ny favoritt med 100 ganger bedre mat.

Dato for besøk: juni 2020
4  Takk, Kleiven92

Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

Mirawa er faktisk en av de få spisestedene i Drammen hvor man er garantert god mat og bra service i dag. Alltid bankers!

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, joz1979
Anmeldt 17. januar 2020

Nydelig lokale i asiatisk stil. Suverent gode retter, spesielt biff chop suey kan anbefales! 10/10..

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 60brynjarv
Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

Maten er veldig god. Er fornøyd og kommer sikkert tilbake. Et koselig sted for familie eller venner . Anbefaler rund bord. Det er unik

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, nguyetthun2019
Anmeldt 10. november 2019

Er du på jakt etter et hyggelig sted å spise middag, enten alene eller sammen med andre, er dette et godt alternativ. God mat, mye mat - klassisk kinesisk restaurant.

Min favoritt er innbakt kylling med ris og sursøt saus.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Henrik P

Reisende som så på Mirawa Restaurant, så også på

Drammen, Drammen kommune

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Mirawa Restaurant? Del dine erfaringer!