“Ypperlig”

Kjøkken: Kinesisk, Mongolsk
Middagsalternativer: Gatekjøkken
Middagsalternativer: Gatekjøkken
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Valgte denne restauranten med håp om å få en fin matopplevelse. Vi ble på ingen måte skuffet. Maten var fantastisk, betjeningen var imøtekommende og tok godt vare på oss på alle måter. Mirawa Restaurant er et trygt og godt valg, og anbefales på det varmeste.

Takk, bennts

Anmeldt 6. september 2020

Var på en større familiemiddag, restauranten er noe av det værste jeg har vært borti. Noe av maten smakte ingenting, det glutenfrie utvalget var veldig snevert (ingen dessert). jeg smakte på flere retter å er overasket over hvor mye smak de har fjernet fra maten. Tok også betalt for en brus vi ikke drakk å heller ikke hadde bestilt. Blir aldri å dra tilbake.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, 762hannef
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Denne restauranten har vært min favoritt i mange år, det lå nært mitt bosted og de hadde skikkelig mat. De 3 siste gangene har min familie og jeg fått grusom mat, veldig seigt kjøtt med dårlig smak, risen var heller ikke ferdig kokt. Det hjelper lite å si ifra til de ansatte når de ikke ønsker å forstå hva vi sier. Det er trist å se favoritt restauranten sin falle helt fra toppen og ned. Vi har funnet ut at vi aldri kommer tilbake til denne restauranten, vi har funnet en ny favoritt med 100 ganger bedre mat.

Dato for besøk: juni 2020
4  Takk, Kleiven92
Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

Mirawa er faktisk en av de få spisestedene i Drammen hvor man er garantert god mat og bra service i dag. Alltid bankers!

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, joz1979
Anmeldt 17. januar 2020

Nydelig lokale i asiatisk stil. Suverent gode retter, spesielt biff chop suey kan anbefales! 10/10..

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 60brynjarv

Reisende som så på Mirawa Restaurant, så også på

Drammen, Drammen kommune

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Mirawa Restaurant? Del dine erfaringer!