“Veldig god mat, god service”

Becks Brasserie & Bar Drammen
Vurdert som nr. 19 av 103 Restauranter i Drammen
Beskrivelse: Becks Brasserie & Bar Drammen er en stilfull og klassisk restaurant med en internasjonal meny som passer alle anledninger. Restauranten er lokalisert i moderne og urbane omgivelser på Union Brygge som er et unikt treffpunkt i Drammen. Brasseriet har en anelse «fransk touch», med hjemmelaget mat til folkelige priser. Hos oss betjenes du av profesjonelle servitører i smakfulle omgivelser inne, og i et pulserende liv utendørs når temperaturen inviterer til det. Velkommen til oss og Bon Appétit for god mat, eller til bare noe godt i glasset!
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, god service og flott uteservering. Har man ønsker, tilpasser de retter og har glutenfrie alternativer! Anbefaler pastaen og burger

2  Takk, heidichristine0

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestemte oss for å gå ut å spise, på en vanlig tirsdag. Pizzastedet vi hadde valgt viste seg å være stengt, så vi gikk inn på Brasseri Beck ved en ren tilfeldighet. Det var et heldig valg. Maten var helt nydelig og prisene overkommelige. Jeg kan spesielt anbefale tagliatelle med ostesaus og kylling. Enkelt, men utrolig godt. Anbefales

1  Takk, 515curtl
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Ønsket oss et godt måltid og litt forfriskende i glasset . Bestilte bord på forhånd , noe som viste seg å være smart , ble mange gjester som besøkte restauranten i det fine sommerværet denne aftenen .Vi ble godt mottatt av en hyggelig servitør , raskt kom vann og isbiter på plass ! Øl , og cola likeså ! Menykartet kunne man i fred å ro studere , og brød samt smør .var forskjellige biff retter , gårdsand og dagens fangst : torsk . Maten ble servert og var pent anbrakt på tallerken . Vår oppmerksomme servitør , spurte hvordan det smakte .Bra!Toalett rent ! En hyggelig avslutning ble en prat med daglig leder , hvor vi sa: vi kommer igjen !

3  Takk, 31geirs
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Ønsket oss en kollegial aften for å nyte et godt måltid og litt godt i glasset . Bestilte bord på forhånd , og det var smart ! Mange ønsket seg til Becks Bar denne ettermiddagen ! Vi ble godt mottatt , fikk raskt vann med isbiter og drikke : øl og cola ! Menyen vi valgte bestod av biff og gårdsand ! Frisco biff med poteter aldeles perfekt .Pent dandert . Vår servitør oppmerksom og ga oss svar på det vi lurte på . Bra! Toalett rent . En hyggelig avslutning med Becks leder hvor vi lovte å komme tilbake !

1  Takk, Drafngutten
Anmeldt 9. mars 2020 via mobile enheter

Vi var et par ute og spiste biff. God mat og bra service i dag. Vi var fornøyde med kvelden. Denne fredagen var det nærmest helt fullt, noe som var hyggelig.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, MetteNorway76

Reisende som så på Becks Brasserie & Bar Drammen, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Becks Brasserie & Bar Drammen? Del dine erfaringer!