“Forferdelig burger”

Vurdert som nr. 29 av 111 Restauranter i Drammen
Kjøkken: Norsk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Vår Big Horn Steakhouse i Drammen er en hyggelig og stilren restaurant for enhver anledning og enhver gjest. Her kan du nyte et velsmakende måltid i lun atmosfære med peis og egen bar – enten det er med venner og familie eller forretningsmiddag. Restauranten ligger midt i sentrum.
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Når en drar på steakhouse forventer man beef, god kvalitet ekte kjøtt, det du forventer i en god burger. Neida på et steakhouse fikk jeg servert en fettede, kjøttfarseburger. Anbefaler ikke burgeren her, men biff er de gode på.
Forventer å bli spurt om hvordan jeg vil ha burgeren stekt neste gang med ordentlig kjøtt

Dato for besøk: januar 2019
Takk, BjornIsak

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Stille og rolig i restauranten i kveld. God mat og byttes service. Alle fikk riktig sterkt biff i forhold til bestilling.

Takk, 172gunnar_
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Er du ute etter ett skikkelig biff måltid er Big Horn stedet, prisen er noe høy, men til gjengjeld får du nok mat til og bli mett av, på tallerkenen.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Jørgen D
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Big horn leverer som vanlig men ikke mer enn forventet. Litt som hverdagskneip - du vet hva du får. Koster bare litt mer enn kneippbrød. Fornøyd og kommer tilbake en gang i blandt..

Dato for besøk: mai 2018
Takk, ThomasGTellefsen
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord til 6 personer. 4 av oss var noe forsinket, men det ble gitt beskjed om dette. Følte oss slett ikke velkommen, personen som tok imot oss var direkte sur. Personen som tok imot bestillingene var meget lite imøtekommende, heller litt frekk opptreden. Dette fortsatte gjennom hele oppholdet, og da vi ba om å få delt regningen virket det som om dette var uhørt. Sukking og fresing.
Aldri mer Big Horn i Drammen på oss.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, riganders

Reisende som så på Big Horn Drammen, så også på

Drammen, Drammen kommune
Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Big Horn Drammen? Del dine erfaringer!