“Den gode maten og atmosfæren har forsvunnet..”
Anmeldelse av Café Picasso

Café Picasso
Vurdert som nr. 39 av 108 Restauranter i Drammen
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Café Picasso ligger i en av Drammens best bevarte jugendbygninger. Her møtes gjester i alle aldre til lunsj og middag, eller til en kopp kaffe, et glass vin, en halvliter øl og til dagens aviser. God mat inspirert av det franske, italienske og det spanske kjøkkenet.
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Maten var kjedelig. Lite smak, og ikke pent lagt opp. Manglet helt finesse. Dette er langt fra den standarden Picasso er kjent for å ha fra tidligere. Vi måtte til slutt gå inn for å få betalt. I forhold til prisen var dette ikke verdt pengene…

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, pannekaker

Anmeldt 4. februar 2021

Dårlig og treg service
Første man ser når man går inn er ansatte som sitter ved disken.
Lang tid før man får kontakt med servitørene for å bestille

Dato for besøk: januar 2021
3  Takk, Matelsker84
Anmeldt 6. oktober 2020

Superhyggelige Picasso er et sjarmerende sted i Drammen. Det sitter historie og sjel i veggene, nydelig mat og drikke.
Veldig hyggelig personell - anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, TorunnK22
Anmeldt 5. oktober 2020 via mobile enheter

Var særdeles dårlig under de forrige eierne, men det er virkelig ikke særlig mer imponerende nå.
Sist vi var der satt vi i halvannen time, vi etterlyste matbestillingen vår flere ganger og fikk gang på gang beskjed om at den kom snart.. til slutt, da vi måtte gå pga avtale annet sted, innømmer kelner at de har glemt oss helt bort, og at de kunne lage maten til oss nå..
Elendig service! Fikk regningen på drikken vi hadde fått og ikke ei eneste i avslag på det en gang! Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: september 2020
4  Takk, joz1979
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Super god service, nydelig mat og gode viner,kjempekoselig bakgård,og veldig hyggelige folk som jobber der

Dato for besøk: september 2020
Takk, 493anneliseh

Reisende som så på Café Picasso, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Café Picasso? Del dine erfaringer!