“truende betjening”

Singh Saab-The Authentic Indian Cusine
Vurdert som nr. 3 av 113 Restauranter i Drammen
Beskrivelse: vi lager veldig god butter chicken,chicken tika masala,og mye mer.
Beskrivelse: vi lager veldig god butter chicken,chicken tika masala,og mye mer.
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

ble konfrontert med at jeg har gitt dårlig vurdering på Facebook. sa det sannsynligvis var pga veldig lang ventetid en gang vi var der, fikk strengt svar at "ventetid må man beregne på bra steder!" - dårlig holdning! man kan heller spørre gjester om de kan legge inn en anmeldelse, ikke gjenkjenne gjester som har vært ærlige.

7  Takk, drammensmann

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Her var det Meget bra mat, gode smaker og god service.
Anbefales for indisk i Drammen. Kommer gjerne hit igjen!

Takk, Kari Å
JagjeetM5, Eier på Singh Saab-The Authentic Indian Cusine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2018

Tusen takk for din kommentar.

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Var to stykker ute å spiste, vi delte på to retter. Helt fantastiske begge to, utrolig gode smaker. Bra service. Anbefales :)

Takk, celineaustveg
JagjeetM5, Eier på Singh Saab-The Authentic Indian Cusine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Tusen takk for din kommentar.

Anmeldt 2. desember 2018

God service og nydelig mat! Blid og hyggelig betjening. Enkel innredning, men maten er vel viktigst :)

Takk, jakobrenaah
JagjeetM5, Eier på Singh Saab-The Authentic Indian Cusine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Tusen takk for din kommentar

Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Godt under middels mat til ordinære priser. Lokalet er ikke spesielt innbydende heller. Det finnes flere andre indiske i Drammen som er bedre.

Dato for besøk: januar 2018
2  Takk, mortenf152
JagjeetM5, Eier på Singh Saab-The Authentic Indian Cusine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Takk for din kommentar. Det er kundene som bestemmer om stjernene som som deg. Noen liker å andre liker ikke. Vi er forskjellig alle sammen.

Reisende som så på Singh Saab-The Authentic Indian Cusine, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Singh Saab-The Authentic Indian Cusine? Del dine erfaringer!