“Best på Østlandet”

Singh Saab-The Authentic Indian Cusine
Få mat levert
Vurdert som nr. 3 av 104 Restauranter i Drammen
Beskrivelse: vi lager veldig god butter chicken,chicken tika masala,og mye mer.
Beskrivelse: vi lager veldig god butter chicken,chicken tika masala,og mye mer.
Anmeldt 1. august 2020

Er glad i indisk, og det finnes flere bra på Østlandet, men denne er foreløpig best. Har ikke funnet et sted med mer autentisk indisk smak utenfor London.

Dato for besøk: august 2020
Takk, gwenshendry
JagjeetM5, Eier på Singh Saab-The Authentic Indian Cusine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2020

Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Så at denne restauranten lå høyt oppe på tripadvisor og hadde derfor høye forventninger. Bestilte lamb corriander og punjabi kylling. Sausene var for så vidt gode, men det var svært lite kjøtt i rettene vi fikk servert. Lammeretten inneholdt heller ikke bare rent kjøtt, men presset kjøtt. Kommenterte til servitør at det var lite kjøtt i rettene, men ble ignorert da jeg sa i fra. Virket ikke som servitør hadde ønske om kommunisere med kunden, ingen spørsmål om hvordan maten smakte.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Kennethkv
Anmeldt 26. juni 2020

Ok smak. I den ene retten var det svært lite kjøtt og den andre besto av noe som ikke lignet lammekjøtt i konsistens.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, May T
Anmeldt 19. mai 2020

Vi var seks venninner der ,veldig god mat, hyggelig sted og hyggelig services fra eieren selv
Vil spiste forskjellige rettet nåde kjøtt, kylling og vegetarmat alt var supert og vi ble skikkelig mette
Alle vi er enige om å komme tilbake igjen også anbefaler vi også til vi kjenner
Takk for en hyggelig opplevelse

Dato for besøk: mai 2020
Takk, shahziak2020
JagjeetM5, Eier på Singh Saab-The Authentic Indian Cusine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2020

Anmeldt 19. mai 2020

Topp service og veldig god mat og spesielt nanbrød smakte digg, kommer igjen
Styrke kan man velge selv, vi valgte medium det var passe bra for oss

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Shahzad A

Reisende som så på Singh Saab-The Authentic Indian Cusine, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Singh Saab-The Authentic Indian Cusine? Del dine erfaringer!