“Meget bra mat”

Singh Saab-The Authentic Indian Cusine
Vurdert som nr. 3 av 106 Restauranter i Drammen
Beskrivelse: vi lager veldig god butter chicken,chicken tika masala,og mye mer.
Beskrivelse: vi lager veldig god butter chicken,chicken tika masala,og mye mer.
Anmeldt 13. juli 2021

Etter en lengre kjøretur med MC, så ble kona mi og jeg sultne. Etter litt leting på nettet så dukket denne restauranten opp, etter søk på god mat i Drammen. Vi bestilte indisk mat etter anbefaling fra hun som drev restauranten. Vi ble veldig fornøyde med både smaken, mengden og servicen vi fikk. Helt klart verdt et besøk

1  Takk, runejohnnyp
jagjeet singh M, Eier på Singh Saab-The Authentic Indian Cusine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Hadde lyst på indisk på vei hjem fra Gardermoen, og fant denne restauranten på TripAdvisor. Den hadde bra score, og det var absolutt verdt den lille svippturen av E18! Vi kom en halvtime før stengetid og følte litt på at vi kom sent, men vi ble ønsket hjertelig velkommen! Bestilte Chicken tikka, og det er foreløpig den beste jeg har smakt! Ekstra gode nanbrød også! Anbefales!

1  Takk, trurun
Anmeldt 13. mai 2021

Veldig fornøyd med besøket. Vi fikk bord med en gang og maten kom i ganske god tid. Maten smakte veldig godt og det ble ikke spart på mengdene. Det er et stort pluss!
Alt i alt fornøyd!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, BjornIsak
jagjeet singh M, Eier på Singh Saab-The Authentic Indian Cusine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mai 2021

Anmeldt 12. februar 2021 via mobile enheter

Lokalene kan minne om et vanlig gatekjøkken fra utsiden - men det er først når du kommer inn og lukter alle de herlige duftene at du skjønner at dette er noe spesielt.
Utover den hyggelige servicen har denne restauranten helt nydelig mat.
Noe av det beste jeg har spist av indisk mat.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, Meander654004
Jagjeet M, Eier på Singh Saab-The Authentic Indian Cusine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2021

Tusen takk

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Maten er kjempegod. Vi bestilte ulike kyllingretter med forskjellig styrke.
Servitøren var hyggelig og blid, men mangler noe kompetanse innen servitøryrket da vedlommende bl.a. begynte å rydde før alle var ferdig med å spise.

Dato for besøk: august 2020
Takk, larekne
JagjeetM5, Eier på Singh Saab-The Authentic Indian Cusine, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Reisende som så på Singh Saab-The Authentic Indian Cusine, så også på

Drammen, Drammen kommune

Har du vært i Singh Saab-The Authentic Indian Cusine? Del dine erfaringer!