Orbitz.com
Travelocity
CheapTickets
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

En natt i en av leiligheten på Kvikne Fjellhotell, gjør at vi definitivt kommer tilbake. Nydelige beliggenhet, rett ved riksvei 3, god mat med mange valg, lokale råvarer. Interiør og eksteriør harmonerer med omgivelsene. Gleder meg allerede til neste overnatting.

Takk, lindamarih2014
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Hotellrommene er fine og rene, og små detaljer som stearinlys og potteplanter gjør det hjemmekoselig. Deilig seng.
Maten i restauranten/kafeen er smakfull og virker hjemmelaget.
Det er en liten lekekrok i resepsjonsområdet med Duplo, TV, bøker og mini-kjøkken.

Takk, Helga_vonS
Anmeldt 1. juni 2020

Valgte å stoppe her for middag på strekningen Oslo-Trondheim. Ble burger på begge to, men også mye annet fristende på menyen. Hyggelig personale og veldig bra mat! Dette blir fast stoppested fremover!

Takk, veronicavR5186FP
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter