Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet en natt noe som var en fin opplevelse. Resepsjonisten og de andre ansatte var svært hyggelige og interiøret på resepsjonsområde var veldig fint og nyoppusset. Rommet var også stort, fint og hjemmekoselig. Det var et rom med diverse spill i andre etasje som er perfekt for litt kveldsunderholdning. Det eneste som trakk ned var at noen områder ikke var pusset opp, men der gjorde ingenting. Absolutt verdt et besøk!

2  Takk, trudesteiro
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

En natt i en av leiligheten på Kvikne Fjellhotell, gjør at vi definitivt kommer tilbake. Nydelige beliggenhet, rett ved riksvei 3, god mat med mange valg, lokale råvarer. Interiør og eksteriør harmonerer med omgivelsene. Gleder meg allerede til neste overnatting.

Takk, lindamarih2014
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Hotellrommene er fine og rene, og små detaljer som stearinlys og potteplanter gjør det hjemmekoselig. Deilig seng.
Maten i restauranten/kafeen er smakfull og virker hjemmelaget.
Det er en liten lekekrok i resepsjonsområdet med Duplo, TV, bøker og mini-kjøkken.

Takk, Helga_vonS
Anmeldt 1. juni 2020

Valgte å stoppe her for middag på strekningen Oslo-Trondheim. Ble burger på begge to, men også mye annet fristende på menyen. Hyggelig personale og veldig bra mat! Dette blir fast stoppested fremover!

Takk, veronicavR5186FP
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter