Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat. Vi prøvde cesarsalaten, pommes frites, toast og hamburger og kyllingburger.
Alt var helt fantastisk. Vil spesielt påpeke at pommes frites med lokal ost på toppen var verdt et forsøk.
Servicen var også mer enn hva man kan forvente - rask og ekstremt serviceminded av alle.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 327helgal
Anmeldt 18. februar 2021 via mobile enheter

Maten som serveres her er av ypperlig kvalitet! Menyen er variert, alt fra steinovnsbakt pizza til andelår. Velsmakende! Ølutvalget er det heller ikke noe å utsette på. Vertskapet er trivelig, kokkene dyktige og restauranten er innbydende. Anbefales å ta turen innom.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, VibGla
Anmeldt 30. september 2020 via mobile enheter

Innom en tur med familien for å spise middag, som et avbrekk fra ordinær hyttemiddag. Møtt av hyggelig og hjelpsom betjening. Svært god service. Bestilte en pizza hver, som alle smakte veldig godt. Anbefaler et stopp innom her, også hvis man bare ønsker en matbit. Ingenting å utsette på dette besøket.

Dato for oppholdet: september 2020
5  Takk, jonasn12345
Anmeldt 30. september 2020 via mobile enheter

Tre typer pizza som alle var utrolig gode! Spennde og origiale oppskrifter basert på lokale råvarer. Både de med hvitsaus og de med tomatsaus fallt i smak. Mer enn nok mat var det også. Vel verdt besøket!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Morten N
Anmeldt 24. september 2020

Vi overnattet én natt på vei nordover. Vi bodde i et kjempefint familierom med to soverom. Rommet var helt nyoppusset. Vi hadde god plass og fin utsikt fra balkongen.

Maten i restauranten var kjempegod! Både voksne og barn var veldig fornøyde både med middag og frokost.

Vi fikk også brukt bassenget. Fint basseng og fri benyttelse under hele oppholdet.

Takk, Arne A