Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk hotell og mat med lokale råvarer. Den beste servicen. Om du bare ønsker mat er det verdt et stopp dersom du setter god og hjemmelaget mat høyt Alt er nytt, rent og pent. Svømmehall tilgjengelig. Et uforglemmelig opphold. Tusen takk for oss. Vi kommer tilbake

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Tone M
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

På tur hjem til Trondheim langs riksveg 3 stoppet vi her å spiste pizza.
Kjempe god pizza med masse smak spiste en med langtidstekt kjøtt på og litt spizy chilli! Artig med en my smak på pizza’n
Hyggelig betjening er det også
Stopper gjere igjen.

Takk, SisaLolum
Anmeldt 15. juli 2021

Utmerket mat, meget god service. Ligger rett ved riksvei 3. Og har den beste maten, langs veien mellom Trondheim og Oslo.Dette er ikke veikro mat, men godt håndverk. Bruker den rett som det er ved hyttebesøk, både som par og med familie og venner. Anbefales på det sterkeste.

Takk, toren410
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

God service, nyoppussede og romslige leiligheter. Mulighet for frokost, anbefales. God kaffe fra Storm kaffebrenneri. Pizza og middagsmeny ikke testet, men ser fristende ut. Fint oppusset hotell med god smak i valg av farger og interiør. Svømmebasseng er populært for store og små.

Takk, arildn2014
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Laks til de voksne og pizza til barna, alle var fornøyd. God service og meget godt mat, vel verdt en stopp. En klasse over alt annen veimat, men til samme pris.

Hyggelig betjening, god service, rent og pent,ingenting å utsette på dette besøket.

Takk, Jon Kristian K