“God mat til normale priser.”
Anmeldelse av 1 Dinar

1 Dinar
Vurdert som nr. 19 av 66 Restauranter i Hamar
Anmeldt 6. august 2018

Her er stedet hvis du har lyst på kebabtallerken, eller pizza i forskjellige varianter. Normale priser & hyggelig personale.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, perantonsen

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiser alltid kebab her når vi er på Hamar. Kebab mix smaker heilt utrolig godt, og difor det me et oftast. Då får me masse god mat på tallerkenen. Personalet er kjempe hyggelig, lokala er fine med gode stolar, maten kjem raskt og alt er tilrettelagt for eit hyggelig måltid.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Kristin K
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Fine sitteplasser til å slappe av og spise god middag. Jeg anbefaler at du spiser der. Mix Kebab tallerken var det jeg spiste (veldig fornøyd).

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Silje R
Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Rullekebab pizza og gresak salat servert med ekstra brød og dressing. Nydelig mat. Mye dressing på kebab. Rimelig. Mye mat og meget hyggelog betjenkng. Kjapp service. Anbefales for et kjapt måltid på gjennomreise

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 243ragnark
Anmeldt 11. januar 2018 via mobile enheter

Har spist her tre ganger nå, og har sittet igjen med samme opplevelse hver gang, nemlig at maten er spesielt god her, til og med i nasjonal målestokk. Spiste rullekebab to ganger og pizza en annen, og kommer tilbake!

Imøtekommende personale, og greie priser.

Trekk for kjedelige lokaler; de er riktignok HC-vennlige og med mange sitteplasser, men likevel.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Vidar S

Reisende som så på 1 Dinar, så også på

Hamar, Hamar kommune

Har du vært i 1 Dinar? Del dine erfaringer!