“Nydelig”
Anmeldelse av 1 Dinar

1 Dinar
Vurdert som nr. 19 av 58 Restauranter i Hamar
Anmeldt 11. juli 2021

Nydelig mat og fantastisk hyggelige ansatte.
Gått hit i mange år og har aldri vært missfornøyd.
Når vi får familie besøk fra nordnorge er dette den første plassen vi reiser for å få Norges beste kebab 10/10!

Takk, tinae49

Anmeldt 4. mai 2021 via mobile enheter

Bestilte Mix Souvlaki som skal bestå av ris, gresk salat, grillspydd, oksekjøtt og kylling. Ba om bulgur i stedet for ris.

Den greske salaten var god med feta ost men fikk tørr klumpete bulgur.

Kjøttet var stekt i stykker, en skosåle uten smak.
Seig og tørr!

Ingen kylling eller grillspyd! Kylling var visst tomt så tidlig på kvelden? ca 18:00. Nesten ingen gjester?

Fikk halve tallerken full av pommes frites som ikke hører til retten?

Blir nok siste besøket der på meg og mine venner!

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, 08ShelbyGT500
Anmeldt 23. mai 2019

Dette var en positiv overraskelse. Lokalet er enkelt, men rent og greit, og en merker at det er mye take-away fra restauranten. Selv spiste vi tyrkisk hovedrett og dessert (baklava med is). Veldig rause middagsporsjoner og veldig god dessert. Fantastisk ferskt brød til. Prisene er veldig hyggelige, så her får du en flott middag til en rimelig penge. Og menyen er ganske så variert, så utvalget er stort. Altså må vi komme tilbake å prøve noe annet neste gang.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Per G
Anmeldt 3. mars 2019 via mobile enheter

Drar ofte innom for overtidsmat her. Rause porsjoner, og OK pris. Kebab tallerkenen kan anbefales. Alltid sprø og god pommes, og gode brød.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, livsnyteren11
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Restauranten ligger ganske sentralt og har pent lokale. Den virker ryddig og hygienisk ( sjekket doen og den var helt ren og lukter godt, det pleier å si mye om hygienen ellers). Det var grei pågang så råvarene er mest sannsynlig gode. Prisene er helt akseptable og ingenting er dyrt. Mye variasjon, og det var ekstremt mange forskjellige kebab/kyllingruller som kan virke forvirrende. Maten er veldig god og bra tilberedt. Jeg bestilte allikevel islender kebab men fikk masse strimler med kebabkjøtt som heller hadde passet i en kebabtallerken eller en kebabrull ( noe de også har på menyen). Hadde det vært kebabtallerken jeg hadde bestilt og fått det samme ville det vært topp. Det var kjempegodt allikevel, kjøttet var godt stekt og «Crisp», noe jeg liker, og burgulen var også god. Pomme driten var ikke krydra men var god og ikke full med olje. Drikke mulighetene er litt dårlige. Drikker er brus fra et kjøleskap, ikke noe mer spesielt enn det.

Oppsummert: kjempegod mat, greie priser, hygienisk, fint interiør, inntrykk av mange like retter på menyen ( masse ruller, og islender kebab som er nesten det samme som en kebabtallerken som de begge har).

6  Takk, sim0nanders0n

Reisende som så på 1 Dinar, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i 1 Dinar? Del dine erfaringer!