“Et lite stykke Hellas! ”
Anmeldelse av Bakgården Hamar - STENGT

Bakgården Hamar
Anmeldt 25. mars 2018 via mobile enheter

Huff nå er vi mette altså....det er desidert Hamars beste restaurent!
Aldri vært i Hellas, men føler at jeg er det her inne...

Super service, utsøkt mat, herlig atmosfære....

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Beate F

Anmeldt 20. mars 2018 via mobile enheter

Ble positivt overrasket over maten. God og smakfull. God porsjon også. Hyggelig betjening, fin atmosfære. Anbefales!

Dato for besøk: august 2017
Takk, Mailin L
Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

Vi gikk innom må impuls og angrer ikke! Vi hadde spyd med kylling og mixed grill. Fantastisk godt. Savnet bare der ekstra glasset med vann som grekerne pleier å sette frem uansett hva du drikker. Anbefales er besøk!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Per W
Anmeldt 25. januar 2018 via mobile enheter

Meget bra greskinspirert mat i trivelige omgivelser. Et lite minus for noe masete musikk. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, SveinD_12
Anmeldt 14. januar 2018 via mobile enheter

Vårt besøk ble en skikkelig nedtur.
Uoppmerksom betjening, sen servering og fraværende service under måltidet.
Trist anrettet, lunken og kjedelig mat.
Slapt krydret, langt unna vanlig, god og velanrettet tradisjonsmat.

Konklusjon:
Overpriset og kjedelig.
Pluss for et hyggelig lokale.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Ørnulf H