“Fristende mat og rause posjoner”
Anmeldelse av Tika tika - STENGT

Tika tika
Anmeldt 10. januar 2019

Min venninne og jeg har kjøpt nanbrød med kylling, mangojuice og kaffe. Posjonene er rause, stolene er gode å sitte på, og her er det litt albuerom. Betjeningen er hyggelig! :-) Kan anbefales! Vi har vært her flere ganger. (Restauranten er også tilpasset rullestolbruker).

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Pathfinder409745

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Det er ikke veldig koselig sted å spise, men det er kjapp mat, og du kan få mat tilbords etter fem-ti minutter. Jeg bestilte klassisk chicken tikka masala med hvitløk nan. Jeg synes jeg har smakt bedre på andre sted, og jeg fikk dårlig mage etterpå, derfor 2.

Takk, Jostein B
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Vi trengte en kjapp lunch og valgte dette stedet. Vi spiste wrap med kylling og det var veldig smakfullt. Kan anbefales.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 239maritah
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

De beste hvitløks-nanbrødene finner du her! Ikke et veldig koselig sted å sitte på midt på senteret, men maten er veldig god og kommer kjapt.

Dato for besøk: november 2017
Takk, kristineno
Anmeldt 10. mai 2017

Jeg er på forrentningsreise i Hamar noen dager, og ble anbefalt dette stedet av en kollega. Maten kom fort, hyggelig kar bak kassa, og maten var veldig god. Jeg bestilte Chicken Tika med Garlic Nan, og det var himmelsk. Maten var varm og appetittelig anrettet, samt at prisene var billige og bra. Kommer definitivt tilbake hit ved en annen anledning hvis jeg er i Hamar.

Dato for besøk: mai 2017
2  Takk, MLO1991

Reisende som så på Tika tika, så også på