Helt vanlig kino.

Anmeldt 5. desember 2016
OJB
Hamar, Norge
Kino i Hamar

Vært på kino med ei venninne på en Søndag og vi skulle se på film. Mitt inntrykk av Hamar Kino som... les mer

Anmeldt 29. november 2016
StianRusten
Hamar, Norge

Anmeldt 3. januar 2020 via mobile enheter

Bittelite lerret på sal 5. Oppleves på størrelse med stor flatskjerm som flere og flere av oss har hjemme. bør vente til filmen kan sees hjemme.

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, 193_yvindb
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Helt standard kino med fem saler, sinnsykt høy lyd i sal 1 med nytt anlegg. Til tider for høyt. Viser filmer i 2D og 3D. Kiosk for snacksbehov, selv om jeg anbefaler matvarebutikken rett nedenfor pga pris. Ligger i sentrum av byen. Hyggelige ansatte.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Skjaeret86
Anmeldt 17. april 2017 via mobile enheter

Var på Hamar Kino i dag for å se Skrekkfilmen Get Out. Filmen ble avbrutt opptil flere ganger og de ansatte brukte veldig lang tid på å fikse det. Aldri opplevd makan. Ble en utrolig skuffende opplevelse....

Dato for opplevelse: april 2017
2  Takk, Pumagirl2011
Anmeldt 24. februar 2017 via mobile enheter

Viser filmer. 4-5 saler, med forskjellige stoler. Kan kjøpe godteri, popkorn og drikke.

En helt vanlig kino

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, S726PPlisah
Anmeldt 5. desember 2016

Har flere saler og gode seter i de jeg har vært i. Sentral beliggenhet ved stortorget. Dyr kiosk men ellers som andre kinoer.

Dato for opplevelse: oktober 2016
1  Takk, OJB