“Smakløs kake”

Bakeriet i Brumunddal CC stadion
Vurdert som nr. 31 av 52 Restauranter i Hamar
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Jeg var innom med en venninne. Veldig hyggelig beliggenhet, men ble skuffa smakløs ostekake. Smakte ikke hjemmelaget og er milevis fra de fantastiske kakene på Kai og Mattis. Anbefales ikke, frister ikke til gjentagelse.

Takk, charskristinef

Anmeldt 8. desember 2017 via mobile enheter

Koselig sted. Fyr i peisen, hyggelig atmosfære.
Her serveres mange spennende spesialiteter.
Stikk innom.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, May L
Anmeldt 16. juli 2017

Bakeriet i Brumunddal på CC kjøpesenteret i Hamar har fin og liten spisested. Noen bord og sitteplasser. Ligger faktisk litt skjult. Alt er ferskt og fristende! Dyrt er det også, dessverre! Veggene er malt som kaffe/sjokolade farge, lyst og god atmosfære i rommet. Fin og ren disk. Flott og god utstillingsplass med kaker, brød/rundstykker, ferdig lagd baguetter med tilbehør, salater etc,
Kan anbefales å ta turen innom, men om du ikke har råd så bedre å velge annet sted som f.eks jordbærpikene. Der er mye mer rimeligere pris!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, StianRusten
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Kakene er alltid like delikate og det er et behagelig sted som også har bord utendørs. Hele senteret er forresten førsteklasses. Kaffen er også veldig smakfull, men koppene er ille små, hehehe. Brødene deres er snart de eneste jeg nyter å spise. Alt dette er relativt gourmand, og jeg tror driverne eller eierne av produksjonen har litt vanskeligheter med å se viktigheten av sitt konsept fordi ingen overgår dem i et stort område. Og jeg takker igjen for en fin opplevelse. Denne gangen med mamma. På vei til å se Elton John. Wow. De får det til på Hamar, altså...! Men lyden var forferdelig, dessverre. Da kan man tenke på alle de gode dessertene hos dere, og kule ned. De har også slikt som most. Tusen takk.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, BlueAsGreen
Anmeldt 7. desember 2016

Koselig sted for en venninneprat.
Mye godt, men stive priser.
Kunne godt tilby lojalitetskort.
Brukes mest til en kaffeprat, foretrekker andre steder når jeg skal spise mat.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Gøril B K

Reisende som så på Bakeriet i Brumunddal CC stadion, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Bakeriet i Brumunddal CC stadion? Del dine erfaringer!