Trist opplevelse

Anmeldt 11. august 2017
Monica S
Gjøvik, Norge

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Jeg er usikker på om dyrene har det bra her. De var skitne og slappe,og gresset var overgrodd overalt. Det så ikke hyggelig ut hos dyrene. I tillegg var stien man gikk på overgrodd. Jeg mener det er mye eierne kunne ha gjort for å få det litt hyggeligere her. Det var rett og slett triste greier og vi hadde gledet oss veldig!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 653inesv
Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Besøkte Snilsberg med jobben og fikk en avslappende og koselig tur. Dyrene var naturlig nok vandt til høylytte barn og bjeffende hunder. Dyrene opptrådte profesjonelt og avbalansert. En lærerik tur for både små og store. Det var et par dyr der som jeg så trengte en liten helsesjekk som jeg meldte fra hos daglig leder. Dyrene er snart under behandling. Familien anbefales for store og små selv om turstien byr på mer spenning for de minste. En fin helgeaktivitet.

Dato for opplevelse: august 2017
1  Takk, Monica S