Skuffet

Trist opplevelse

Anmeldt 9. juli 2021
653inesv

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Vi gledet oss til et besøk på Snilsberg i dag, men ble dessverre skuffet. Vi er en familie på fem, og betalte 640,- for å gå inn. Vi syntes dette var en stiv pris, for lite innhold. Vi hadde forventet å få se flere dyr, det var mest fugler i bur.
Flere av husene/burene var svært slitne og forfalne, det var gjengrodd langs stien, og på sletta der vi satt for å spise nista vår var det gjengrodd med ugress og masse brennesle.
Hele runden var gått på en halvtime, og da hadde vi tatt oss god tid på å svare på spørsmålene på naturstien.
Vi kom til åpningstid, og det var ikke mange der samtidig med oss. Likevel var det helt fullt av tørkepapir på stellerommet/WC, og utedoen var møkkete og svært lite delikat.
I dag var det reklamert med at det var vaffeldag, med salg av boblevafler og polske vafler. Vi sto i kø en halvtime for å få kjøpt en vaffel. Det var helt tydelig at damene som lagde dette var stresset, og de hadde virkelig ikke kontroll på hvem som hadde bestilt hva, og hvem som hadde betalt. Tross i at det ikke var mye folk. Dårlig system, rett og slett.

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, GoPlaces52763853217
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Jeg er usikker på om dyrene har det bra her. De var skitne og slappe,og gresset var overgrodd overalt. Det så ikke hyggelig ut hos dyrene. I tillegg var stien man gikk på overgrodd. Jeg mener det er mye eierne kunne ha gjort for å få det litt hyggeligere her. Det var rett og slett triste greier og vi hadde gledet oss veldig!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 653inesv
Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Besøkte Snilsberg med jobben og fikk en avslappende og koselig tur. Dyrene var naturlig nok vandt til høylytte barn og bjeffende hunder. Dyrene opptrådte profesjonelt og avbalansert. En lærerik tur for både små og store. Det var et par dyr der som jeg så trengte en liten helsesjekk som jeg meldte fra hos daglig leder. Dyrene er snart under behandling. Familien anbefales for store og små selv om turstien byr på mer spenning for de minste. En fin helgeaktivitet.

Dato for opplevelse: august 2017
1  Takk, Monica S