“Beste burger’n i byen .”
Anmeldelse av O'Learys Hamar

O'Learys Hamar
Vurdert som nr. 43 av 54 Restauranter i Hamar
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Smakfull burger og veldig hyggelig og oppmerksom servitør. Litt «hektiske» omgivelser med alle TV-skjermene rundt omkring. Men et spisested og bar med særpreg.

Takk, togree

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Som O’Learys skal være! God stemning, mye sport, hyggelig betjening og god mat. Manglet prikket over i’n da min burger var noe overstekt og mannen sin chiliburger manglet smaken av chili. Perfekt fries, god øl og godt utvalgt i baren.

2  Takk, 331siljel
Olearyshamar, Daglig leder på O'Learys Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Takk før ditt besøk og vi hopas du återkommer som gjest till oss.

Velkommen åter

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Konseptet er gøy. Både familievennlig og artig med venner. Maten er helt ok. Servicen kunne vært bedre. Verdt et besøk for å oppleve konseptet, men ikke noe for en feinschmecker.

3  Takk, 869junel
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Gledet meg til en mojito og fikk verdens søteste sukkerlake, uten mojitosmak!!!
Gå heller til naboen og drikk mojito

1  Takk, Gøril B K
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Et slikt sted gir ingen store forhåpninger til maten, men dette var kleine greier. Har gitt restauranten to sjanser. Første gang var det helt ok, men lite mat til en for dyr penge. Andre gang var servicen elendig, og betjeningen surret med bestilling og priser. Tilbehør ble glemt og kom etter kjøttet var nesten oppspist.

Kvaliteten på maten her er enkel. Det er for så vidt greit. Men, når prisene er såpass høye og servicen dårlig, blir karakteren deretter.

1  Takk, torem988

Reisende som så på O'Learys Hamar, så også på

Hamar, Hamar kommune
Hamar, Hamar kommune

Har du vært i O'Learys Hamar? Del dine erfaringer!