“Rett og slett en irriterende opplevelse. Styr unna. ”
Anmeldelse av O'Learys Hamar

O'Learys Hamar
Vurdert som nr. 47 av 58 Restauranter i Hamar
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte hamburgere som i beste fall var ok. Svidd stekeskorpe på begge to. Bestilte en øl hvor det satt igjen noe møkk/resten av ett eller annet etter vask. Sa ifra og fikk ny, men måtte dog betale for ølen. Forsøkte å klage på dette, men «siden jeg fikk en ny som var bra, så må man betale». I mitt hode ville god kundeservice vært å la kunden få den ølen uten kostnad. I tillegg ble regningen belastet med 2 drikker vi ikke hadde bestilt pluss at en non-alcoholic drink ble belastet som alcoholic. Forferdelig dårlig oppfølging underveis. Satt lenge med tomme glass på bordet. Forferdelig synd at anmeldelser som dette ikke går utover kundekretsen til et spise-/drikkested. Folk setter seg dessverre ned uansett. Jeg kommer ikke tilbake.

Takk, linimini

Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

ikke noe å skryte av og frister absolutt IKKE for å spise der igjen. Maten var bare « slengt» på tallerken, lite salat ( les 3-4 cherry tomater).
Servitør vi fikk først var en lite hyggelig jente som fikk jobben i straff ( virket sånt). Lite utvalg med mindre du vil ha bare en burger

Takk, Tatiana W
Anmeldt 11. desember 2020 via mobile enheter

Har i skrivende stund ventet 60 minutter på forrett. Vi hadde reservert bord til seks (alle i en familie), men ble fordelt på to bord da de kun kunne ha fem på et bord. I løpet av den siste timen har det kommet to andre grupper på seks som sitter sammen. Krysser fingra for at maten smaker i det minste

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, 331siljel
Anmeldt 16. juli 2020

O'Learys har vel samme konsept overalt. Maten var OK, posjonene rikelige. Jeg spiste fish and chips, har smakt bedre, men også verre.

2  Takk, Flyglad
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Ventet ca 45 min på maten min. Vennene mine gikk mat etter 15 min, 30 minutter etterpå... etter at de andre på bordet var ferdige for lenge siden, fikk jeg maten min.
Cæsar salat. Kyllingen hadde røde flekker, smakte lite og var kjedelig. Dårlig opplevelse med mat her. Burgeren er ok hørte jeg. Men jeg spiser ikke her igjen.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Viccibol

Reisende som så på O'Learys Hamar, så også på

Hamar, Hamar kommune

Har du vært i O'Learys Hamar? Del dine erfaringer!