“Elendig burger”
Anmeldelse av O'Learys Hamar

O'Learys Hamar
Vurdert som nr. 47 av 59 Restauranter i Hamar
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

En klar tale, jeg vil ha min burger medium stekt. For oss matelskere er det å få maten sin servert som man ønsker ekstremt viktig. Jeg gav selvsagt beskjed, det er jo enkelt, jeg betaler for en god opplevelse og nydelig mat. Stakkars den nye, skjønne servitøren fikk streng beskjed av restaurant-sjefen at burgeren skal være godt stekt, og det er kun en måte burgeren serveres på. Jeg ville ikke sitte der og argumentere til ei som akkurat har startet i bransjen. Her burde kjøkkensjefen få vite hvordan gjestene opplever hans mat. Her har restaurant-sjefen ikke siste ord. En skuffelse over at jeg som kunde, og de nyansatte ikke blir tatt på alvor fordi en sjef ønsker at maten skal serveres raskt og har ikke tid til å blidgjøre gjestene. Hadde jeg ville hatt fastfood hadde jeg dratt til BK, som førøvrig leverer bedre godt stekte burgere. Dessverre terningkast to for elendig service (av restaurant-sjef) de to jentene som var på jobb og hjalp oss var fenomenale og gjorde sitt beste!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Tina_sorensen

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte hamburgere som i beste fall var ok. Svidd stekeskorpe på begge to. Bestilte en øl hvor det satt igjen noe møkk/resten av ett eller annet etter vask. Sa ifra og fikk ny, men måtte dog betale for ølen. Forsøkte å klage på dette, men «siden jeg fikk en ny som var bra, så må man betale». I mitt hode ville god kundeservice vært å la kunden få den ølen uten kostnad. I tillegg ble regningen belastet med 2 drikker vi ikke hadde bestilt pluss at en non-alcoholic drink ble belastet som alcoholic. Forferdelig dårlig oppfølging underveis. Satt lenge med tomme glass på bordet. Forferdelig synd at anmeldelser som dette ikke går utover kundekretsen til et spise-/drikkested. Folk setter seg dessverre ned uansett. Jeg kommer ikke tilbake.

Takk, linimini
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

ikke noe å skryte av og frister absolutt IKKE for å spise der igjen. Maten var bare « slengt» på tallerken, lite salat ( les 3-4 cherry tomater).
Servitør vi fikk først var en lite hyggelig jente som fikk jobben i straff ( virket sånt). Lite utvalg med mindre du vil ha bare en burger

Takk, Tatiana W
Anmeldt 11. desember 2020 via mobile enheter

Har i skrivende stund ventet 60 minutter på forrett. Vi hadde reservert bord til seks (alle i en familie), men ble fordelt på to bord da de kun kunne ha fem på et bord. I løpet av den siste timen har det kommet to andre grupper på seks som sitter sammen. Krysser fingra for at maten smaker i det minste

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, 331siljel
Anmeldt 16. juli 2020

O'Learys har vel samme konsept overalt. Maten var OK, posjonene rikelige. Jeg spiste fish and chips, har smakt bedre, men også verre.

2  Takk, Flyglad

Reisende som så på O'Learys Hamar, så også på

Hamar, Hamar kommune

Har du vært i O'Learys Hamar? Del dine erfaringer!