“God pizza og bra lunsjtilbud”
Anmeldelse av San Marino Hamar

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
San Marino Hamar
Vurdert som nr. 34 av 50 Restauranter i Hamar
Anmeldt 13. september 2019 via mobile enheter

Besøkte stedet på dagtid. Inntil kl 15.00 har de lunsj tilbud på kr 109,-. Da kan man velge fra hele menyen og en 1/2 brus er inkludert. Meget prisgunstig. Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Dag1959

Anmeldt 18. februar 2018 via mobile enheter

Elendig service, ble lovet at det skulle ta 1 time, det tok 1 time og 30 min. Fikk ikke noe rabatt for dette.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, tomsK9065WU
Anmeldt 30. juli 2017

Jeg og venninne tenkte oss ut og kjøpe mat, kom på at vi ikke hadde prøvd ny utested i nærhet der vi bor. Vi dro dit og bestilte oss drikke og god pizza.
Satt oss og venta, i mens vi så oss omkring så befant det endel god sitteplasser, fjernsyn, biltrafikk og boligområde + treningsmuligheter. Ishockey anlegget, Iskroa cafe og Rema 1000 på stedet. Fantastisk å ha kort vei til mye mulig.
Da var maten ferdig og vi fikk servert en stor pizza. Da vi begynte å spise, ble vi overrasket over så godt den var. Så hvis du/dere ikke har vært på San Marino på Hamar, da anbefaler jeg at dere tar turen og bestill en topp pizza. Si gjerne ja takk til tropping/sausen, himmelsk godt! God tur og nyt maten!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, StianRusten

Reisende som så på San Marino Hamar, så også på

Har du vært i San Marino Hamar? Del dine erfaringer!