“Dette var godt!!”
Anmeldelse av Don Pintxo

Don Pintxo
Vurdert som nr. 23 av 64 Restauranter i Hamar
Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Vi spiste patatas bravas, speketallerken, ostetallerken, scampi og avsluttet med crema Catalonia. Alt var godt!!!
Her er det bare å møte opp slik at de kan drive og utvikle seg.

Takk, Geir S

Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Beliggenhet var for nært veien, mye biltrafikk, faktisk uventet servitør kunne litt tegnspråk og overraskende var det døve vennlig sted hvor man kunne sitte rundt bordet og se hverandre når man prater på tegnspråk. Praktisk og anbefales!
Lokalet er luftig, lyst og romslig. Ikke dyrt når man deler på f.eks småretter. Passe stor mengde til nok som f.eks 3 personer.

Takk, Stian R
Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

Tapas slik tapas skal være. Nå trenger du ikke reise til Spania, men til Hamar, for å finne god tapas. Meny var spennende og rettene nydelig dandert. Dette er gourmetmat og nydelige smaksbomber, folkens! Er du ikke vant til tapas så lytt til betjeningen. Her kommer rettene fortløpende og ikke alt på en gang, så spis ettersom de kommer på bordet og del, slik det gjøres i Spania. Ikke tenk forrett, hovedrett. Patatas bravas var annerledes enn forventet men for all del gode med nydelig saus selv om de ble litt fort kalde. Alt kjøttet var mørt og perfekt stekt. Prøv gjerne hjortemedaljongen. Grillet pimiento var kanskje litt mye saltet, men veldig gode. VI spiste både ost og spekefat, hjort, lam, svin, scampi, avocadorull, brød, aioli og porsjert egg. 2-3 retter nok per person. Litt dårlig info vedr drikke, da vi trodde de kun hadde en type øl og en type hvit- og rødvin. Det spanske fatølet var friskt, lett og godt. Savnet et drikkekart, men så fort det er på plass er det meste på stell! Dessert og kaffe var også bra. Grei pris. Vi kommer tilbake og håper Hamar-folket snart kjenner sin besøkstid.

1  Takk, Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Kjempe god mat og god service!
Vi fikk gode råd til hvordan vi kunne sette sammen vår tapas middag og 8 retter viste seg å være mer enn nok for oss fire. Da fikk vi en variert og spennende middag men yppelig kvalitet. Håper innbygherne i Hamar tørr å teste konseptet ordentlig! Det vil man ikke angre på. Husk at det er en tapas restaurant der man tar litt forskjellig og deler på rettene.

1  Takk, Solvei S
Anmeldt 19. mars 2018 via mobile enheter

Vi ble møtt av hyggelig og behjelpelig betjening som kunne anbefale retter. Maten var virkelig god, det var godt med noe nytt og spennende i Hamar.

1  Takk, Magnus H

Reisende som så på Don Pintxo, så også på

Hamar, Hamar kommune

Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Don Pintxo? Del dine erfaringer!