“En magisk aften”
Anmeldelse av Victoriahaven Hamar

Victoriahaven Hamar
Vurdert som nr. 24 av 64 Restauranter i Hamar
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Vi stakk innom for et måltid i forbindelse med vår tur til Hamar. Jeg var lunken på forhånd, ville helst ha burger. Den holdningen måtte jeg spise. Rask servering av maten. Forrett med asparges og hollandaisesaus var delikat presentert og smakte deilig. Hadde aspargesen vært hvit, hadde jeg vært i paradis. Kona hadde kveite med brokkoli i nøttesmør, jeg hadde pig wings, coleslaw og båtpoteter. Uteservering og tropenatt i gode venners selskap gjorde kvelden til en å huske på! Anbefales på det sterkeste

Takk, HCMyklestul

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Restaurant med trist beliggenhet klemt mellom jernbanelinje og hovedvei. Men det bør ikke skremme. Hyggelig uteplass også. Spiste super kveite. Helt perfekt. Konsert er å velge hovedrett. Deretter kan man plukke grønnsaker og poteter og sauser. Godt konsept. Ifølge andre var også kjøttrettene gode. Litt rotete service. Men alt i alt en god restaurantopplevelse.

Takk, Gunnar O
Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

Herlig plass. Fantastisk service. God mat. Følte oss ivaretatt. Veldig god matkunnskap og stort vinkart. Vi storkoste oss i nydelige omgivelser. Vet hvor jeg skal spise hvis jeg noen gang kommer tilbake til Hamar. Full score her. Anbefaler stedet på det varmeste.

Takk, Hege999
Anmeldt 25. januar 2018

Vanskelig å sette sammen et måltid selv når servitørene ikke kunne gi noen anbefalinger om hva som passet sammen. Vi endte opp med å kjøpe to ulike sauser, men ingen matchet maten. I tillegg var kjøttet ganske tørt og de ovnsstekte potetene var smurt inn med voldsomme mengder grillkrydder. Desserten var imidlertid god. Et fint sted, spesielt på sommeren, men maten forsvarer ikke prisnivået.

Takk, Hotellboer
Anmeldt 18. desember 2017 via mobile enheter

Vi måtte bare besøke Victoriahaven igjen etter smaksopplevelse i sommer. Tog til Hamar fra Oslo på førjulsbesøk. Det var det verd. Victoriahaven bød igjen på topp service, god informasjon fra servitøren og et utrolig godt måltid.
Valget ble grillet indrefilét av storfe med fylt bakt potet, rotgrønnsaker og båmuggostsaus. God juleøl fra microbryggeri og en himmelsk dessert: multesuppe med kaffe-og akevittis. Merkelig, meg topp smak. Gode, mette og begeistret tok vi toget tilbake.
Men vi kommer igjen! Få restauranter byr på så gjennomført måltid. Og i tillegg er lokalene i denne paviljongen svært hyggelige.

Takk, hakhol

Reisende som så på Victoriahaven Hamar, så også på

Hamar, Hamar kommune

Har du vært i Victoriahaven Hamar? Del dine erfaringer!

;