“Fantastisk god mat og service her😀”
Anmeldelse av Victoriahaven Hamar

Victoriahaven Hamar
Vurdert som nr. 6 av 58 Restauranter i Hamar
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Dette ble en bra opplevelse. Med foreldre på snart 90 år som var meget skeptisk til seige biffer. Vi spiste indrefilet og spare ribs. Drakk øl, farris og noen tok en kaffe til slutt mens andre tok en øl til. Spiste ikke dessert eller forrett. Til hovedrettene kunne en velge (mot tillegg i pris) forskjellige sideretter og tilbehør. Vi bestemte oss for peppersaus, honningsaus, friterte poteter, potetmix, fløtegratinerte poteter, salat og stekt sopp. Alt smakte kjempegodt og spesielt den møre biffen og den store og gode porsjonen av spare ribs ble framhevet. Det jobbet 7 kokker på kjøkkenet og utfra hva vi kunne bedømme, var dette noe av det bedre du kan få. Sluttregningen for 4 persjoner med øl ble 1750 kr. Regningen ble betalt med glede da maten var fantastisk. Vi anbefaler alle å ta en tur innom her. Servicen var veldig bra og kelneren var kunnskapsrik. Det er gøy å spise ute under slike betingelser.

Takk, Peret D

Anmeldt 21. juli 2021

Skulle vært en barnemeny her, siden ikke alle barn liker maten på menyen. Litt for mye voksen mat…..

Takk, Robba4747
Anmeldt 12. juni 2021

Topp middag hos Victorihaven fredag kveld. Forsjellige små tapaser som forrett.
Hovedrett en veldig god biff med peppersaus og tilbehør. Nydelig Eton mess som dessert.. Det hele ble avsluttet med god kaffe og Braastad XO. Veldig bra service fra kenlnerne-spesielt fra Hanne.

Takk, 587vidarj
Anmeldt 6. mai 2021

Vi var der en veldig kald mai-dag, og jeg må si at det var kjølig i lokalet. Mannen min hadde lammeskank, og han kunne ikke vært mer fornøyd med maten. Prisene er forholdsvis høye dersom man ønsker å spise grønnsaker, saus og poteter i tillegg til selve hovedretten. Vi hadde ikke tid til å spise dessert denne gangen, men det skal vi ha neste gang. Mye godt å velge mellom, - selv om dessertene er dyrere enn mange andre steder. Men selv med kun hovedrett, så ble vi begge to skikkelig god og mett. Servicen var topp!

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 21. mars 2021 via mobile enheter

Nytt besøk på Victoriahaven.
Nydelig lammeskank og stor pluss for norsk indrefilet. Alt smakte kjempegodt.
Genialt konsept med at man selv velger tilbehøret.
Proffe servitører. Overkommelige priser. Gleder meg allerede til neste besøk.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, 979marit

Reisende som så på Victoriahaven Hamar, så også på

Har du vært i Victoriahaven Hamar? Del dine erfaringer!