“Nydelig mat med friske og”
Anmeldelse av Spesialen Street Kitchen

Spesialen Street Kitchen
Vurdert som nr. 26 av 53 Restauranter i Hamar
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat med friske og gode grønnsaker og veldig hyggelig betjening. Vi var veldig fornøyd etter besøket.

Takk, Hannastrand80
Phoenix96042424, Owner på Spesialen Street Kitchen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding og anmeldelse :)

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat og rause porsjoner! Vi bestilte frityrstekte kyllingkubber og vårruller til forrett - nydelig! Malaysisk curry med kylling var kjempegod, og grønnsakene var sprø og crispy. Det samme gjelder for Fritystekt svinekjøtt med sursøt saus. Vi kommer garantert til å spise mer fra Spesialen!

Takk, LiseH596
Phoenix96042424, Owner på Spesialen Street Kitchen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Tusen takk for kjemphyggelig tilbakemelding

Anmeldt 4. mai 2020 via mobile enheter

Beste kinamaten jeg vet om ♥️ og jeg har spist kinamat mange steder. Ålreit personale, rimelig mat og godt utvalg

Dato for besøk: mai 2020
Takk, L8562VShannas
Phoenix96042424, General Manager på Spesialen Street Kitchen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)

Anmeldt 15. september 2019 via mobile enheter

Behov for en rask middag på søndag, og stakk en tur innom her for litt "kinamat". Svært hyggelig betjening, rask servering og god, enkel mat slik man forventer. Ba om ekstra is på desserten (friterte bananer med is), og endte opp med at sjefen selv kom til bordet med dessert med 4 (!) kuler is, uten tillegg i prisen. Fantastisk service, og kaffen til slutt ble servert ved bordet, inkludert. Masse mat for svært lite penger.

Dato for besøk: september 2019
Takk, arnfinnn2014
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Gode nudler med kylling. God sterk biffrett som ikke stod på menyen. Sprø vårrull. Mye mat for en rimelig penge og veldig hyggelig betjening. Enkelt og godt, ikke et gourmet måltid, men prisen gir mye for pengene.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, fjasogvas

Reisende som så på Spesialen Street Kitchen, så også på

Har du vært i Spesialen Street Kitchen? Del dine erfaringer!