“Det som ser ut som et kult”
Anmeldelse av Heim Gastropub

Heim Gastropub
Vurdert som nr. 21 av 50 Restauranter i Hamar
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Det som ser ut som et kult sted har for mange feil - og det er feil i seg selv. Ok med automatisk bestilling, selv om det nok øker tiden til drikka kommer. Svineskanken var i og for seg god, men med et merkelig og mangelfullt tilbehør. Det var noe som manglet i smakene, kanskje krydder. På forespørsel om noe krydder ble vi tilbudt ketchup. Det smakte i temmelig tamt. Irish coffee skal lages med krem, ikke fløte. Det er bare ekkelt.
Dolokket satt ikke fast, man forventer ikke å ramle i gulvet når man setter seg på do. I tillegg var den ene vasken tett.
Så alt i alt: her er det forbedringspotensial.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 403hannes

Anmeldt 6. juni 2020

Jeg og min kjæreste dro til baren deres en kveld og ble møtt av en veldig uhøflig servitør! Vi sto i kø for å vente på bord. Jeg pekte på et bord og spurte servitøren om det bordet var ledig. Han svarer at folkene ved bordet nettopp har kommet og han kan ikke hjelpe oss. Deretter dukker det opp 2 blondiner rett bak oss og spør det samme. Han sier til dem at de kan ta samme bordet som vi pekte på. Dette var 1 sekund etter at han sa nei til oss. Når vi konfronterer han får vi ikke en gang en unnskyldning. Han sier bare: «jeg vet ikke hva jeg gjør», han rister på hodet og går vekk.
Dette er utrolig dårlig service! Det kan nevnes at jeg og min kjæreste er av etnisk bakgrunn. Dette er siste gang vi drar til Heims.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, N9594QLjohnc
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Vi spiste ovnsbakt torsk, og fish and chips. Trivelig betjening også
Terningkast 5! Anbefales

Dato for besøk: mars 2020
Takk, erlande2017
Anmeldt 6. februar 2020

Sat der i 2 timar i lag med 10 kolleger. Vi fraus hele tida. Ikkje veldig koselig det. Kommer ikkje til å spise der igjen.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Valdis1234
Anmeldt 30. desember 2019 via mobile enheter

Vi var to par som var ute for å kose oss. Jeg bestilt biff, den var så seig at jeg ikke klarte å tygge den i biter, selv med mine egne tenner. Min partner bestilte spekemat. Hun fikk servert noe som så ut til å komme rett ut fra påleggspakker som du kjøper på butikken, og i tillegg minimalt med tilbehør. Dette har ikke noe med gastronomi å gjøre. Kan umulig være kokker med selvrespekt som serverer noe slikt.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, B_Linderud

Reisende som så på Heim Gastropub, så også på

Har du vært i Heim Gastropub? Del dine erfaringer!