“Skikkelig god middag!”
Anmeldelse av Heim Gastropub

Heim Gastropub
Vurdert som nr. 23 av 54 Restauranter i Hamar
Anmeldt 2. august 2020

Vi kom en tidlig ettermiddag for å spise middag. Dette var en sommerdag der de fleste gjestene satt utenfor med drikkevarer. Vi var de eneste som ønsket å sitte inne, men fikk blid og hyggelig service, rause porsjoner og god mat. Våre valg var langtidsstekt svineknoke og bouef bourgignon. Begge deler var møre og smakfulle og faktisk bedre enn forventet. Litt snålt at de har valgt å la et helt naturlig tilbehør til knokene være en siderett som må kjøpes separat, men ellers bra. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, jabibro

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste fiskesuppe, fish & chips og Heimburger til Lunsj. Alt smakte godt og alle var godt fornøyd. Ok størrelse på porsjoner. Bra service.

Takk, trymh2013
Anmeldt 7. juli 2020

Et spisested med fin atmosfære og store porsjoner. Fish&chips hadde 3 store biter og passe mengde fries. Sausene var gode og passet til retten, og det samme gjaldt ertepureen. Fiskesuppen var også veldig god. Har bare positivt å si om servicen også.

Takk, 531s_lvis
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Valget falt på Heims da vi skulle spise ute på gjennomreise gjennom Hamar sammen med venner. Enkel og fin meny, og selv om menyen ikke var så lang, slet vi alle med å bestemme oss for hva vi skulle spise. De hadde så mye godt å tilby. Vi entdte på hamburger og biff bourguignon, som begge smakte fortreffelig. Sjokoladekake til dessert var også nydelig. Trivelige og serviceinnstilte servitører, selv om jeg ble lovet melk/fløte til kaffen når jeg etterspurte dette. Det dukket aldri opp... Men alt i alt en trivelig og fin opplevelse. Fine lokaler, med fint interiør og koselig atmosfære.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, snipa
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Det som ser ut som et kult sted har for mange feil - og det er feil i seg selv. Ok med automatisk bestilling, selv om det nok øker tiden til drikka kommer. Svineskanken var i og for seg god, men med et merkelig og mangelfullt tilbehør. Det var noe som manglet i smakene, kanskje krydder. På forespørsel om noe krydder ble vi tilbudt ketchup. Det smakte i temmelig tamt. Irish coffee skal lages med krem, ikke fløte. Det er bare ekkelt.
Dolokket satt ikke fast, man forventer ikke å ramle i gulvet når man setter seg på do. I tillegg var den ene vasken tett.
Så alt i alt: her er det forbedringspotensial.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 403hannes

Reisende som så på Heim Gastropub, så også på

Har du vært i Heim Gastropub? Del dine erfaringer!