“God mat opplevelse og service ”
Anmeldelse av Heim Gastropub

Heim Gastropub
Vurdert som nr. 29 av 59 Restauranter i Hamar
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Skulle på Tjuven festivalen og ville ta oss noe å spise før kvelden begynte. Hadde sjekket litt i forkant på tripadvisor på valg av spisested.Det ble et godt valg.Blid og i møtekommende servitør.Vi bestilte fish and chips og dobbel burger.Begge retter smakte godt med gode smaker på tilbehøret. Beste fish and chips jeg har smakt.Anbefales

1  Takk, Lisbeth1K

Anmeldt 24. juli 2021

Siden vi ikke hadde med mobil var det vanskelig å bestille mat. Servitøren var frekk. Maten var aldeles middelmådig, hold deg unna vegetarburger, har smakt mye bedre på veikro. Her måtte den dynkes med ketchup for i det hele tatt å smake noe. Vi kommer IKKE tilbake.

Takk, A9533MJelisan
Anmeldt 7. juli 2021

Utsolgt for det meste, dårlig service og servitør med negative holdninger! Kommer ikke til å ville komme igjen..

Takk, Emilyyy12345
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Deilig mat og drikke, vi bestilte Mjøsfjøl, den var superdeilig med lokal mat, oster og skinker. Hyggelig og effekt betjening. Men vi fikk ikke bestilt kaffe med melk, da de ikke hadde melk…pussig, kl 13 på en torsdag.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Getaway04080140047
Anmeldt 22. juni 2021

De får kunden til å forhåndsbetale i dyre dommer for drinker. De spør ikke om leg før du har betalt. I mitt tilfelle ble jeg ikke informert at de brukte en alkoholprosent høyere enn 20%, boe jeg ikke har lov til å bli servert. Jeg har alltid blitt spurt om dette før de lager drinken. Jeg fikk hverken drink eller ny drikke under 20%. Ble bare sett stygt på og ble flere 100kr blakkere

Takk, Ks45gtyu

Reisende som så på Heim Gastropub, så også på

Har du vært i Heim Gastropub? Del dine erfaringer!