“En litt bortgjemt "hemmelighet" i Hamar.”

Karlsen's Bubble Waffle - Hamar
Vurdert som nr. 26 av 55 Restauranter i Hamar
Beskrivelse: Først i Hamar til å servere nystekte Bubble Waffles fylt med dine favoritt toppings. Bubble Waffle er en street food med opprindelse fra Hong Kong, og den har blitt veldig populær rundt om i verden. Det er en vaffel laget i bobleform som kan spises alene, eller med varianter av toppings og søtsaker
Anmeldt 20. august 2020

Veldig gode Bubble Waffle med noe for enhver smak, og stort pluss for veldig hyggelig betjening. Tar du med barna hit, er du garantert å bli populær :-).
Hadde det hatt en litt mer synlig beliggenhet hadde det garantert vært fullt hele tiden. Vi kjøpt bubble waffles og satte oss i gågata for å spise, bare på den tiden kom det 4 personer bort til oss og lurte på hvor vi hadde kjøpt dem.

2  Takk, 7benteb
karlsenbubblewaffle, General Manager på Karlsen's Bubble Waffle - Hamar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2020

Hei Bente! Tusen hjertelig takk for det! :)

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Nydelige Bubble Waffle til en hyggelig pris, med mange smaksalternativ. Hyggelig betjening og rask servering.

3  Takk, Hannastrand80

Hei Hanna! Tusen hjertelig takk ! :)

Dato for besøk: august 2020

Dato for besøk: august 2020

Reisende som så på Karlsen's Bubble Waffle - Hamar, så også på

Har du vært i Karlsen's Bubble Waffle - Hamar? Del dine erfaringer!